Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Nog onbekend...

Standaard Nog onbekend...

Begin dit jaar vond een maatje dit geval. Wij moeten het nog uitgraven. Waarschijnlijk een vleugeldeel van?...

Gr.

Mustang53
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen IMG-20180210-WA0000.jpg   IMG-20180222-WA0000.jpg  

Standaard Re: Nog onbekend...

Lijkt er wel op..met die popnagels.Als het een crashsite is,zou je het meer verwrongen verwachten.Vliegtuig onderdelen zijn altijd goed gestempeld en voorzien van veel nummers.

Cool Re: Nog onbekend...

Jaren in de luchtvaartarcheologie gezeten. Hopelijk weten we morgen meer !

Het was even zweten vanochtend, het blijkt geen vleugeldeel maar een zgn. Slippertank (Spitfire) !
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen IMG-20180816-WA0021.jpg   20180816_111403.jpg   20180816_111429.jpg   20180816_111804.jpg   20180816_111812.jpg  

IMG-20180816-WA0022.jpg  

Een paar voorbeelden.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen Slippertank.JPG   spitfire-site-mkviii-australia-792956.jpg  

Wauwwww,mooie actie dit zeg.Een stuk pure geschiedenis ontrafeld in het duin.Zo ben ik ooit per toeval in het duin gestuit op een FW190 en een spitfire...nuja de resten hiervan.Een stuk geschiedenis wat tot dan toe niet bekend was.De tank..is die gevonden in de duinen omgeving Castricum ?

Dankjewel ! Toen we erop stonden herkende ik het al snel als een Slippertank. De locatie is gelegen op een groot terrein tegen het duingebied van Castricum.

Bedankt voor de info.Ik heb veel gezocht met de md in zuid holland.Noordwijk Wassenaar.Castricum en omgeving lijkt mij prachtig zoeken/wandelen/genieten.Succes daar !

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten