Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Heerenduinen laatste loodjes

Standaard Heerenduinen laatste loodjes

Baunr. 5256 ook een st502 waarbij ook het staal van de nabijverdediging ontbreekt.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen DSC02512.JPG   DSC02513.JPG   DSC02514.JPG   DSC02519.JPG   DSC02520.JPG  

DSC02521.JPG   DSC02524.JPG  

Standaard Re: Heerenduinen laatste loodjes

Als laatste de 5253 waarin we een opmerkelijke tekst aantroffen. De bunkers is in 1981 opengemaakt en ondanks dat ie al 37 jaar open ligt nog in verrassend mooie staat. Zelfs de verf van de aftimmering van de nabijverdediging is nog aanwezig!
    Ook hier ontbreekt het ijzerwerk van de nabijverdediging wederom. Het pompgebouwtje konden we echter niet meer terugvinden dus dat komt nog een keer....

Grtn stijfmans en Torenvalk
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen DSC02527.JPG   DSC02526.JPG   DSC02529.JPG   DSC02530.JPG   DSC02531.JPG  

DSC02533.JPG   DSC02534.JPG   DSC02538.JPG  

ik blijf genieten van je fotoos hoor en dat het forum doodgebloed is ja als iemand er zijn persoonlijke Klaagmuur van maakt over de maatschappij word het weinig interressant.in eerdere dagen stond het vol met fotoos,verhalen en slap geoh ondrling leuke tijd maar ik denk voorbij

Tja Eric wij vinden het leuk om dit vooral in de saaie winters te doen. Het voordeel hiervan is dat er weinig begroeiing is een ook geen teken en natuurlijk weinig publiek want wij komen meestal in gesloten terrein. Voorlopig ligt het dus even stil op bunkergebied vanwege het erg mooie lenteweer.

Grtn
    Stijfmans

ik heb het over het forum.en het hele jaar door kun je bunkers zoeken zeker met die lange avonden

In de zomer heb idd lange avonden maar ook veel toezicht en dat kan een boete opleveren. Bovendien loop je een grote kans op een tekenbeet op en de begroeiing staat hoog waardoor je vaak wat beton mist. En het forum is helaas een dooie boel geworden.......

Een teken aan de Wand.Broeder teek heerst over het duin...bij den juiste temperaturen.Maar het ligt er echt aan in welk gebied je zit.Veel plekken zijn vergeven van de teken...maar hele grote stukken ook niet.Ik kom nu al weken in echt grote stukken duin...er er zit er geen ene.Verder het forum is idd een dode gelijk.Dat komt doordat het nu verplaatst is..naar een facebookgroep..tenminste in mijn optiek is dat zo.
    Laatst gewijzigd door wolfzang; 13-05-18 om 15:04.

Wij hebben dit jaar nog geen teek opgelopen maar letten er ook op. Sokken over de broek heen trekken gesloten kleding aan. Voordat je in de auto stapt je goed afkloppen en voor je naar bed gaat je huid nakijken. Ik heb zelf in de awd nog weleens een teek opgelopen maar deze op tijd ontdekt en verwijderd. Ik heb nu altijd een tekenpas bij mij.
    Tja dat Facebook is de doodsteek voor het forum!
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen IMG_20180513_171139.jpg  
    Laatst gewijzigd door stijfmans; 13-05-18 om 17:13.

Ja,er was ooit een tijd....dat broeder teek niet aanwezig was in het duin.Er waren toen meer(lees enorm veel) konijnen.De vos zat er ook nog niet...tenminste bij ons.En al die paarden en runderen daar hadden we nog nooit van gehoord lees gezien.Zoek jij ook met de md ?

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten