Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 39 van de 39

Onderwerp: Antreten !

Standaard Re: Antreten !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeDikke Bekijk Berichten
    Geen zin in politieke spelletjes, persoonlijke vetes of complottheorieŰn.
    Kom hier voor plezier en verdedigingswerken.
    Voorop gesteld dat ik ook voor mij plezier probeer te leven.....maar mensen die voldongen feiten wegzetten als complottheorieen die zullen krijgen wat ze toekomt...want harde tijden vereisen harde harten.
    Laatst gewijzigd door wolfzang; 14-03-17 om 17:24.

Ten tweede: ga je nu werkelijk voor een aantal serieuze publicaties/boeken een valse naam opgeven bij de 'bron' vanwege het feit wat er gebeurd is? Familie vind zoiets goed?? Dat kan toch niet joh... (gaat ook niet gebeuren). Met jou misplaatst moralisme heb ik niets vandoen.Ik heb klip en klaar duidelijk en helder mijn beweegredenen mijn gedachtegang mijn innerlijk gelijk hierover geprojecteerd....waarom ik voor deze naam heb gekozen....dat was/en is dus om een blijvende herinnering te doen creeren voor een mens die om het leven is gebracht door de politie ...en daarin verpakt zit dan een blijvende vraagstelling...aangaande het excessief politiegeweld.Jou aannames/invullen valse beschuldiging aangaande het gebruik van een ,valse naam, dat slaat als een tang op een varken.M.a.w leer te lezen ...begrip hoef je er niet voor te hebben..maar begrijpen dat dan wel.
    Laatst gewijzigd door wolfzang; 14-03-17 om 16:38.

Begrijp heel goed wat er gebeurd is, en dat is vreselijk.
    Laat dat helder staan.

Maar ik kan me niet voorstellen dat zijn familie dit goed zal vinden, los ervan: er is een vaste gedenkplek.

Ook hoort het niet thuis in een boek over verdedigingswerken.
    Doe dan iets wat hem echt eerd.

Nu wil je hem credits geven voor een foto die hij nog nooit van zijn leven heeft gezien, laat staan dat hij van hem afkomstig zou zijn...
    Niet raar dat we dat vreemd vinden toch?

Vreemd raar niet gepast ongewenst abject onzuiver fout.....dat soort meningen is ingezien na een tijdsbestek en een zienswijze.Ongetwijfeld bepaalt een kader c.q echelon zoiets....zeg maar het sociaal wenselijke.Ik heb daar niet veel mee....voel mij niet verzwaard door dat gepaste bepaalde geeiste gedachtegoed.Ik fladder liever wat rond in de wondere wereld van diversiteit.En wat evt toestemming betreft van de familie Henriquez ik heb zo en zo 50 % kans dat ze mij integere nobele verzoek honoreren....maar misschien vinden ze het ongepast.Dat begrijp ik dan en heb er volledig begrip voor.Dus mijn verzoek zal op den korte termijn plaats vinden.Het antwoord in deze zal uitsluitsel geven of deze discussie het waardig is om te voeren of dat het een non discussie is.Het statement in de tussentijd dat blijft staan is ...dood maar niet vergeten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfzang Bekijk Berichten
    Het is Henriquez ipv Hendriquez......De affaire die het slechtste van Nederland liet zien: de dood van Mitch Henriquez. Politiewetenschappers hebben de zaak onderzocht en komen tot de conclusie dat de politie bunkerhard gefaald heeft. Er was geen structuur, men ging er veel te hard in (o.a. door pepperspray in de ogen van het slachtoffer te wrijven, wat wordt omschreven als marteling) en het slachtoffer werd in een ME-bus gesleept, in plaats van afgevoerd met een ambulance. Ja, en die nekklem natuurlijk, dat moeten we ook niet willen. Faal op faal op faal. Extra pijnlijk voor het Openbaar Ministerie: aanvankelijk stelde het OM namelijk dat Henriquez pas in het politiebusje onwel werd, maar moest die verklaring later intrekken. Het onderzoek wijst uit dat het al helemaal mis ging, nog voor het busje zelfs maar in beeld was.Na Parkpop is Mitch Henriquez dood geslagen door de politie. Het OM zei eerder dat hij onwel is geworden in het politiebusje, maar trok deze keutel in zodra beelden op internet het tegengestelde beweerden. Nu is ineens 'niet duidelijk' wanneer Mitch Henriquez onwel is geworden.
    hij was dus een brave hendrik luisterde altijd naar de hermandad en ze hebben het expres gedaan? kom op joh ga de politiek in dit heeft toch niks met bunkers te maken

Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen 046.jpg  

Gefeliciteerd!!

Proficiat !!

Gaaf die foto van de Waalsdorperweg. das nu een schoolgebouw. Herkende die deur al.
    von Putte -HBP- Der Sanit├Ąter

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten