Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 41

Onderwerp: Antreten !

Standaard Re: Antreten !

Nee deze foto,s zijn niet van origine uit of in Den Haag.Het zijn voorbeelden aangaande den uniformdracht.Het uniform in deze dat leidt tot lijden van de uniforme continu´teit.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfzang Bekijk Berichten
    Next...waar in 070 ? antreten fur denn gruppenfoto.Welk gebouw zien wij hier ? was in gebruik als troepen onderkomen.En een foto uit de zelfde serie....een oefening op Waals.
    Vaak werden scholen en kantoren gebruikt als onderkomen....070 Benoordenhout.Tevens was er een schuilbunker gebouwd voor deze manschappen.Dus bij evt lucht aanvallen.....konden de heren direct schuilen.Later in de oorlog viel hier in de buurt een v2 raket neer.

Publicaties aangaande de vesting Clingendael...zeer interessant.Wat mijn foto,s betreft uit mijn prive verzameling.Mijn bereidwilligheid ,de honorering van jouw verzoek...gaarne en met plezier.Respect alvast voor den noeste arbeid in deze...Uwerzijds.Maar dan wel met naamsvermelding....de naamsvermelding is dan als volgt Mitch Henriquez.Bvd .Appendix de foto,s zijn beschikbaar voor schriftelijke uitgaves (boekvorm)en niet voor verdere verspreiding op het www en zeker niet op het fortificatieforum.Want als ik dan al iets zou zijn....dan ben ik een HBPer. http://www.fortificatieforum.nl/view...p=55397#p55397

​Zonder partij te willen kiezen, zou ik even goed nadenken over de naam Mitch Hendriquez.

Zo zou ik het graag willen zien....als blijvende herinnering aan de man de mens Mitch Henriquez ....die door Haagse politie agenten om het leven is gebracht.Op vakantie in Nederland bij zijn familie in een vrolijke stemming op een feest in Den Haag..Zo zou ik het graag willen zien...opdat wij nooit vergeten.Het kan jou ook overkomen of je zoon of iemand uit je vriendenkring.En de niet straf die volgde voor deze onmensen in uniform die gaarne een leven vol in bloei beeindigen is een ware aanfluiting voor de rechtspraak.
    Mitch Henriquez overleed door handelen politie'

De Arubaan Mitch Henriquez is volgens de Rijksrecherche om het leven gekomen door het handelen van de agenten tijdens zijn aanhouding.
    Laatst gewijzigd door wolfzang; 14-03-17 om 03:24.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wiend Bekijk Berichten
    ​Zonder partij te willen kiezen, zou ik even goed nadenken over de naam Mitch Hendriquez.
    Het is Henriquez ipv Hendriquez......De affaire die het slechtste van Nederland liet zien: de dood van Mitch Henriquez. Politiewetenschappers hebben de zaak onderzocht en komen tot de conclusie dat de politie bunkerhard gefaald heeft. Er was geen structuur, men ging er veel te hard in (o.a. door pepperspray in de ogen van het slachtoffer te wrijven, wat wordt omschreven als marteling) en het slachtoffer werd in een ME-bus gesleept, in plaats van afgevoerd met een ambulance. Ja, en die nekklem natuurlijk, dat moeten we ook niet willen. Faal op faal op faal. Extra pijnlijk voor het Openbaar Ministerie: aanvankelijk stelde het OM namelijk dat Henriquez pas in het politiebusje onwel werd, maar moest die verklaring later intrekken. Het onderzoek wijst uit dat het al helemaal mis ging, nog voor het busje zelfs maar in beeld was.Na Parkpop is Mitch Henriquez dood geslagen door de politie. Het OM zei eerder dat hij onwel is geworden in het politiebusje, maar trok deze keutel in zodra beelden op internet het tegengestelde beweerden. Nu is ineens 'niet duidelijk' wanneer Mitch Henriquez onwel is geworden.
    Laatst gewijzigd door wolfzang; 14-03-17 om 03:31.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfzang Bekijk Berichten
    Publicaties aangaande de vesting Clingendael...zeer interessant.Wat mijn foto,s betreft uit mijn prive verzameling.Mijn bereidwilligheid ,de honorering van jouw verzoek...gaarne en met plezier.Respect alvast voor den noeste arbeid in deze...Uwerzijds.Maar dan wel met naamsvermelding....de naamsvermelding is dan als volgt Mitch Henriquez.Bvd .Appendix de foto,s zijn beschikbaar voor schriftelijke uitgaves (boekvorm)en niet voor verdere verspreiding op het www en zeker niet op het fortificatieforum.Want als ik dan al iets zou zijn....dan ben ik een HBPer. http://www.fortificatieforum.nl/view...p=55397#p55397
    Ten eerste: zie jij daar ÚÚn van de afbeeldingen staan die jij hier hebt geplaatst??

Ten tweede: ga je nu werkelijk voor een aantal serieuze publicaties/boeken een valse naam opgeven bij de 'bron' vanwege het feit wat er gebeurd is? Familie vind zoiets goed?? Dat kan toch niet joh... (gaat ook niet gebeuren).

Zonde weer hoor... zo'n houding en deze opmerkingen.

Geen zin in politieke spelletjes, persoonlijke vetes of complottheorieŰn.
    Kom hier voor plezier en verdedigingswerken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeDikke Bekijk Berichten
    Ten eerste: zie jij daar ÚÚn van de afbeeldingen staan die jij hier hebt geplaatst??

Ten tweede: ga je nu werkelijk voor een aantal serieuze publicaties/boeken een valse naam opgeven bij de 'bron' vanwege het feit wat er gebeurd is? Familie vind zoiets goed?? Dat kan toch niet joh... (gaat ook niet gebeuren).

Zonde weer hoor... zo'n houding en deze opmerkingen.
    Op 6 maart jongstleden vraag je expliciet aan mij om het beschikbaar stellen van prive foto,s aangaande Clingendael in de wo2.Nadat ik daar toestemming voor geef....open je een nieuw topic op de voor mij concurrerend zijnde site....op 9 maart met jawel het onderwerp wo2 foto,s in den haag....en na het plaatsen van een serie...wordt er trots vermeld dat er nog vele zullen volgen.Begrijp mij goed de tijd dat ik aan dammen deed die is voorbij..ik schaak nu...dammen is voor beginners en schaken voor gevorderden.Ik wens niet voor voldongen feiten te komen staan...een remise gelijk.Zonder grootspraak ik bezit ongeveer 800 prive foto,s in/rond den haag...en ettelijke fotoalbums...die ik ooit in een diep verleden zwaar heb ingekocht.Ik wens die niet te zien...op het fortificatieforum.

Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 2 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (1 leden en 1 gasten)

1. accishvap

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten