Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Luchtfoto's van wo2

Standaard Luchtfoto's van wo2

Cray van ZutphenBenoordenhout, Netherlands Ě

De afgelopen maanden heb ik gewerkt aan een website toegewijd aan de Atlantikwall in Den Haag.
    Op mijn site wil ik het indrukwekkende verhaal van de Atlantikwall vertellen doodmiddel van archief stukken.
    Ik nodig jullie allen om op ontdekkingstocht te gaan en te onderzoeken hoe zeer Den Haag is getekend door de oorlog.
    De kaart werkt het beste op een tablet of ander apparaat met een touchscreen. Als u een reguliere pc gebruikt dan kunt u het beste elke luchtfoto eerst opslaan voordat u het gaat bekijken, het vergemakkelijkt het navigeren.
    http://atlantikwallarchief.nl/luchtf...-de-kaart.html

Alle feedback is meer dan welkom.
    (Alle luchtfoto's zijn in de allerhoogste resolutie, de bestanden zijn circa 5 mb dus de laadtijd is afhankelijk van uw internetsnelheid.)
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen Haven...RAF_520487.jpg  

Standaard Re: Luchtfoto's van wo2

Zo, das een hele mooie website Nicolaas. Bedankt

Deel van de Vruchtenbuurt in Den Haag waar ik in de oorlog woonde.
    Van links-onder tot rechts-boven zie je de Haagweg en de Loosduinseweg met de toen nog onbebouwde tuinderijen rechts er van.

De Thorbeckelaan ligt ongeveer midden links. Het ziet er nu wel een beetje anders uit.

Hallo Jongens,

Dank voor de feedback op mijn site.

Alle luchtfoto's komen direct uit het HGA archief en zijn in de allerhoogste resolutie geupload. Ik heb van heel Den Haag luchtfoto's maar ook heb ik veel luchtfoto's die ik niet heb kunnen plaatsen ivm het ontbreken van herkenningspunten, die komen later.
    Ik ben ook bezig om een compleet digitaal HGA archief op te zetten, een aantal bestanden zijn al online.

Vroeger hadden jullie een overzicht met gevorderde panden maar aangezien dat verdwenen is heb ik een 2.0 versie opgezet met een lijst van vergoedingen.

Nu ben ik bezig met een aantal updates en over minder dan 1maand gaat het BRV gedeelte live.

Binnenkort plaats ik er een apart topic over.

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten