Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: nieuw forumlid

Standaard nieuw forumlid

er word de laatste tijd ontzettend veel geplaatst op het forum door een of twee personen is dit spam of schadelijk.ik bedoel niet de oneindige berichten stroom van wolfzang.mvg eric

Standaard Re: nieuw forumlid

De mod zit in het buitenland.Bunkers aan het kraken.TimothysPYMN maakt van deze afwezigheid dankbaar gebruik.Zo zie je maar ...het kan altijd hoog hoger hoogst.Ik stel daarom de vraag willen wij meer of minder TimothysPYMN ? En wat mijn ,eindeloze berichtenstroom ,betreft...je kunt mij altijd op negeren zetten...dat doet onder andere Hans....het heeft absoluut wat negeren. En nog niet zo lang geleden...zeiden meerdere leden..dat het hier zo stil was...weinig berichten.Nou......ziehier.

De spammer is zojuist verwijderd en geblokkeerd.

Berichten/onderwerpen zijn allemaal welkom zolang ze in de juiste forums worden geplaatst en geen inhoud bevat dat mensen beledigd op wat voor manier dan ook

Gr Stefano

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfzang Bekijk Berichten
    De mod zit in het buitenland.Bunkers aan het kraken.TimothysPYMN maakt van deze afwezigheid dankbaar gebruik.Zo zie je maar ...het kan altijd hoog hoger hoogst.Ik stel daarom de vraag willen wij meer of minder TimothysPYMN ? En wat mijn ,eindeloze berichtenstroom ,betreft...je kunt mij altijd op negeren zetten...dat doet onder andere Hans....het heeft absoluut wat negeren. En nog niet zo lang geleden...zeiden meerdere leden..dat het hier zo stil was...weinig berichten.Nou......ziehier.
    nee hoor negeren doe ik niet er zitten ook leuke berichten van je tussen.maar af en toe heb ik weleens wie wat waar gaat dit eigenlijk over.maar dat neem ik wel op de koop toe.mvg.eric

Berichten/onderwerpen zijn allemaal welkom zolang ze in de juiste forums worden geplaatst
    Schreef Stefano... dan hebben we geen negeerknop meer nodig!

Hans
    Kopen dat boek, de opbrengst is voor de HBP. De Houthalers moet je gelezen hebben. NU DERDE DRUK

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten