Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 34

Onderwerp: M.A.A. 205 Hoek van Holland

Standaard Re: M.A.A. 205 Hoek van Holland

De verbindingsbunker zoals ik hem drie jaar geleden heb gefotografeerd.
    Ik zag dat ik er ook nog een filmpje bij had gemaakt maar hoe ik dit moet uploaden weet ik niet...helaas.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen SAM_1795.jpg   SAM_1796.jpg   SAM_1798.jpg   SAM_1799.jpg   SAM_1800.jpg  

Tot grote tevredenheid ben ik kortgeleden weer in deze bunker geweest en merkte dat hij er weer een stuk gezonder uitzag, iemand had een groot deel van de jeugdvervuiling weggehaald en daar word ik echt blij van, natuurlijk heb ik er wat foto's van gemaakt...
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen 20160630_135550.jpg   20160630_135037.jpg   20160630_135052.jpg  

Hoe ik die foto's rechtop moet krijgen weet ik niet, misschien dat jullie ze wel goed zien!!!

Als laatste voor vandaag een aantal mooie plaatjes die ik heb geschoten vanaf een bijzondere locatie waar ik later uitgebreid over zal berichten.
    De eerste foto een prachtig overzicht van Vineta en M.A.A. 205
    De tweede waar in de verte vele dozen worden gestapeld en waar aan de overkant van de M152 nog een bunker type 631 onder het zand moet liggen, dus Bunkerkoning hier ligt een mooie uitdaging.
    De derde foto, inkomende en uitgaande schepen die via de Nieuwe Waterweg hun weg vinden naar hun volgende bestemming, en het opgespoten deel(helaas) van het duin wat er voor heeft gezorgd dat Hoek van Holland geen boulevard meer heeft, op deze plek speelde ik met mijn broer op het strand en groeven we kuilen in de jaren 60 ik weet nog dat we ronde stalen dingen tegenkwamen tijdens het graven, van oma moesten we gelijk de kuilen dichtgooien waarom wisten we natuurlijk niet, maar ja als je een jaar of 7-8 bent vindt je alles spannend.
    Dit is geen quiz vraag maar iemand enig idee waarvandaan deze foto's zijn gemaakt?

Biber

Ging iets niet helemaal goed met de upload
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen SAM_1766.jpg  

Ik probeer het nog n keer anders word het morgen...
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen SAM_1766.jpg   SAM_1767.jpg   SAM_1768.jpg  
    Laatst gewijzigd door biber; 27-07-16 om 20:08.

Een mooie locatie bedankt voor jou bijdrage
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Hier is mooi te zien dat de mast bovenop deze bunker stond...de ingang van de kabels en links de tobruk die uitkomt in de M152, op n van de foto's is de binnenkant te zien met twee ladders...de ene gaat naar de tobruk en de andere naar beneden de bunker in terwijl ik de foto heb genomen ter hoogte van de verkenning.
    Deze bunker in de winter als zomer en de ingang aan de achterkant.
    Dit prachtexemplaar behoort tot het Atlantikwall museum Hoek van Holland en is gelukkig afgesloten om graffiti en andere vervuiling te voorkomen.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen SAM_1682.jpg   SAM_1676.jpg   M152 MarKo.jpg   SAM_1398.jpg   SAM_1421.jpg  

SAM_0113.jpg   SAM_1233.jpg   SAM_1387.jpg  

Ik vraag mij wel telkens af waarvoor deze dingen zijn, het antwoord zal waarschijnlijk eenvoudig zijn, misschien wel hulzenputten of wateropslag??? iemand een idee?
    De laatste ziet er behoorlijk gevaarlijk uit en is gelukkig moeilijk te vinden...

Kees
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen SAM_4858.jpg   SAM_4859.jpg   SAM_4860.jpg   SAM_4861.jpg   SAM_4893.jpg  

SAM_4895.jpg   SAM_4897.jpg  

Kortgeleden toch weer naar de Marko stand getogen voor een wandeling..
    Dit maal met de auto, waarbij deze foto al wat ouder is...
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen SAM_4932 - kopie.jpg  

Pagina 2 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten