Resultaten 1 tot 10 van de 34

Onderwerp: M.A.A. 205 Hoek van Holland

Hybride Weergave

Standaard M.A.A. 205 Hoek van Holland

Vandaag weer eens dit mooie gebied bezocht wat helaas wordt ontsierd door gegalvaniseerde hekken, maar dat kan helaas niet anders omdat men het altijd weer nodig vindt om de boel kapot te maken en of onder te spuiten met klodders verf...

Af en toe wil ik wat foto's plaatsen van dit gebied, altans als dat wordt gewaardeerd.

De eerste bunker die ik tegenkwam, de 1409, viel het op dat er iemand zich op grove wijze toegang had verschaft en een deel van de overdekte loopgraaf had afgebroken...
    Heel vervelend dit,

Kees
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen SAM_0469.jpg  

Standaard Re: M.A.A. 205 Hoek van Holland

Nog wat foto's
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen SAM_0468.jpg   SAM_0470.jpg  

Biber altijd leuk om foto's te zien. Het gebied is aardig naar de klote geholpen daar.
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Hallo bunkerliefhebbers,

Ik laat een aantal foto's zien van de M152 Hierbij zie je een aantal details waar je eigenlijk zo maar overheen kijkt.
    Diegene die mijn film hebben gezien over Het Staelduinse Bos weten wel wat ik bedoel zoals o.a. de witte uitslag die op vele bunkers voorkomt wat eigenlijk de schoonheid van een bunker aangeeft en waar je met wat fantasie de opmerkelijkste beelden uit kunt halen.
    Let eens op de mooie rondingen van deze bunker in de eerste foto's of de prachtige zwaluwstaart verbindingen zodat het camo hout er vandaag de dag nog inzit met wat mooie detail foto's of de laatste met een prachtige hemel, een waarschuwing, de mooie contouren, duindoorns met prikkeldraad...wat ontbreekt is eigenlijk het geluid van een donderknal.

Later zal ik zeker nog wat foto's plaatsen van dit prachtige gebied wat zeker niet verder mag aftakelen.

Kees
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen SAM_1661.jpg   SAM_1662.jpg   SAM_1664.jpg   SAM_1668.jpg   SAM_1669.jpg  

Was de laatste foto vergeten, maar bij deze.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen SAM_1673.jpg  

He, het bord is weer geplaatst, of is het lang geleden dat je deze foto's gemaakt hebt biber?

Dat klopt Walker, de foto van het bord is van een paar jaar terug, sommige fotos zijn van twee weken terug en anderen weer wat ouder.
    Ik zal er nog een aantal plaatsen zoals een kabeldoorvoer onder de verdwenen mast en ga binnenkort weer een bezoekje brengen.

De eerste foto noem ik eigenlijk zwart/wit, deze foto valt op door van licht naar donker te gaan langs die prachtige rechte en gebogen lijnen van de muren.
    Het waren echte vaklui die dit hebben gemetseld onder zware omstandigheden, ik heb hier ook prachtig metselwerk gefotografeerd maar die laat ik de volgende keer wel zien.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen SAM_1674.jpg   SAM_1678.jpg   SAM_1685.jpg   SAM_1720.jpg  

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten