Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Determineren van munitie WO I en WO II

Dok
    Guest

Standaard Determineren van munitie WO I en WO II

Hallo allen, ik ben nieuw hier en zoek hulp voor het determineren/ herkennen van munitie uit WO 1 en WO II. Ik vond hier nog niets in die richting. Wie kan me helpen of geeft hier info ?

Standaard Re: Determineren van munitie WO I en WO II

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dok Bekijk Berichten
    Hallo allen, ik ben nieuw hier en zoek hulp voor het determineren/ herkennen van munitie uit WO 1 en WO II. Ik vond hier nog niets in die richting. Wie kan me helpen of geeft hier info ?
    beste Allen,welkom op dit forum.
    Als je vragen hebt geef ik je het advies om fotoos te sturen met bijvoorbeeld de afmetingen er bij of bij hulzen wat er op de onderkant staat. alleen adviseer ik je als je met een metaal detector op pad gaat en je herkent iets niet en het lijkt gevaarlijk maak er een foto van en blijf er af.ook kun je het onderwerp wapens en munitie doorbladeren hier staat inmiddels ook aardig wat info op.het is wel een lang verhaal om door te spitten maar van een hoop dingen kom je dan informatie tegen.succes met zoeken maar hou het veilig.mvg eric

Dok
    Guest

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eric Bekijk Berichten
    Als je vragen hebt geef ik je het advies om fotoos te sturen met bijvoorbeeld de afmetingen er bij of bij hulzen wat er op de onderkant staat. alleen adviseer ik je als je met een metaal detector op pad gaat en je herkent iets niet en het lijkt gevaarlijk maak er een foto van en blijf er af.ook kun je het onderwerp wapens en munitie doorbladeren hier staat inmiddels ook aardig wat info op.het is wel een lang verhaal om door te spitten maar van een hoop dingen kom je dan informatie tegen.succes met zoeken maar hou het veilig.mvg eric

Bedankt Eric. Foto maken is nog wat moeilijk; krijg iedere keer valse schaduw en, ja, moet betere lampen hebben. Doe mijn best en tot schrijfs !

Dok
    Guest

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eric Bekijk Berichten

Bij deze probeer ik de eerste foto op dit Forum te zetten; kijken of het lukt !
    Maarrr waar staat het symbooltje foto toevoegen hier ??
    Ahaaa bijlagen, maarrr heb hem in het venster gemaakt, zie hem staan en dan?
    Ongeldig staat er nu? Mislukt?
    Eerst maar omschrijving: 4 st. rond 13 mm en 60 mm lang. 2 st. 1 geribbelde band rondom en 2 st. 2 geribbelde banden. Alle vier schuine streep-inkervingen. Kleine patronen 8 x 35 mm.

Zo ja, wie weet er meer over te vertellen?

Groet,
    Dok

Dok
    Guest

Verd..... zie geen foto. Wat deed ik fout ???

Hoi

Foto's kan je toevoegen door de 13e pictogram van de 2e rij aan te klikken.

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      55.jpg
Bekeken:   7
Grootte:   21,8 KB
ID:        40436

Vervolgens kun je een URL invoegen of een afbeelding rechtstreeks van je PC uploaden.

Naam:      56.jpg
Grootte:   19,3 KB
ID:        40437

Welkom trouwens.

Ps. Let wel op met het plaatsen van munitiefoto's (big brother is watching you) Anders gezegd plaats geen foto's
    van bommen die je eventueel misschien thuis heb liggen :P

Dok
    Guest

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Octa Bekijk Berichten
    Hoi

Foto's kan je toevoegen door de 13e pictogram van de 2e rij aan te klikken.

Naam:      55.jpg
Grootte:   21,8 KB
ID:        40436

Vervolgens kun je een URL invoegen of een afbeelding rechtstreeks van je PC uploaden.

Naam:      56.jpg
Grootte:   19,3 KB
ID:        40437

Welkom trouwens.

Ps. Let wel op met het plaatsen van munitiefoto's (big brother is watching you) Anders gezegd plaats geen foto's
    van bommen die je eventueel misschien thuis heb liggen :P
    Dank je voor reactie!!

Hahahaaaa, dank je. Bommen en granaten etc. maak ik melding van, als ikdie al vind !
    Rest is ongevaarlijk.
    Ok probeerhet nog es !

Dok

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten