Pagina 11 van de 11 EersteEerste ... 91011
Resultaten 101 tot 103 van de 103

Onderwerp: Bunker Museum Den-Haag

Standaard Re: Bunker Museum Den-Haag

Het museum was bereikbaar door een ijzeren trap. Deze trap had wel na zo,n 200.000 bezoekers te hebben ontvangen aan vervanging toe. We hebben gekozen voor een betegelde trap. Veiliger , meer ruimte/ bewegingsvrijheid. We kregen woensdag 100 leerlingen dus moest de trap klaar zijn.
    Het was dagen en nachten bikkelen en kwam het resultaat in zicht. Dit waren de laatste loodjes.

Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen IMG_7128.jpg   IMG_7129.jpg   IMG_7130.jpg  
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

De scholen zijn weer begonnen met het onderwerp WW2. Woensdagochtend hebben we de Galvanischool gehad uit den Haag En in de middag een groep met 23 studenten en 20 uit Amerika. Uitwisseling.

Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen IMG_7131.jpg   IMG_7132.jpg   IMG_7133.jpg   IMG_7134.jpg   IMG_7135.jpg  

IMG_7136.jpg   IMG_7137.jpg   IMG_7138.jpg   IMG_7139.jpg   IMG_7144.jpg  

IMG_7145.jpg   IMG_7147.jpg   IMG_7148.jpg  
    Laatst gewijzigd door von putte; 08-04-16 om 13:09.
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

ohhhhhh mijn oog ziet links en rechts nog wel wat ruimte in het musee

Von putte ,mocht je van de week nog is naar dat musee gaan met de auto ?

doe effe pit stop hier dan, want ik heb teveel moois......wat weer op het punt staat de kast in tegaan .........voor onbepaalde tijd

en dan heb ik lievers voor onbepaalde tijd in het musee,want verkopen kan ik toch niet

je weet heeft hoop werk hoop tijd hoop energie gekost ,moet gezien worden ,haagse oorlog geschiedenis druipt er van af ,dus hoop dat je effe tijd hebt rijden we effe heen en weer weer effies een vitrine vullen

hoop v2 Mooie V2 en andere blik vangers ,ook dat alu stuurtje allemaal Toppertjes !
    laat effe wat weten
    blazen we effe heen en weer
    Grt
    Nilfiks aka de stofzuiger

Pagina 11 van de 11 EersteEerste ... 91011

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 2 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 2 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten