Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Stp. Clingendael - Ouwenlaan - bevindingen bunker R8742

Standaard Re: Stp. Clingendael - Ouwenlaan - bevindingen bunker R8742

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeDikke Bekijk Berichten
    Euh... dat is een heel ander blok, elders gevonden en niet met explosie-schade?
    Is het zelfde vw motorblok.

Explosie = of de carter(explosie)...of er is een cilinder door het motorblok geslagen(vastloper) Het gehele motorblok is vervangen.En later op plaats delict in de grond gedumpt.Uit het oog uit het hart.Het milieu aspect had in de jaren voornoemd geen importantie.

En wat is er no meer uit de grond gehaald?
    En in opdracht van wie?
    Of gewoon omdat het kon?

Thnx voor de info zover!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfzang Bekijk Berichten
    De info voorgaande heb ik uit derde hand.Ook schijnt er gevonden te zijn een aantal zaken gerelateerd aan de politie(distinctieven,petembleem) Dit verhaal kwam bij mij zeer ongeloofwaardig over en deed mijn wenkbrauwen fronzen.Maar bij navraag in de buurt....kreeg ik uit eerste hand informatie...dat er daadwerkelijk enige tijd een enigszins verwilderde man aldaar vertoefde.Volgens zeggen was het een ontslagen agent. http://nos.nl/artikel/562204-brabant...ontslagen.html
    Ter bewaking van zaken die er lagen opgeslagen voor defensie heeft een oud KNIL militair er jaren letterlijk gewoond!
    Tot ver na zijn pensioen zelfs meen ik.
    Dat zal hem moeten zijn....

De politie heeft nooit enige rol op het terrein gehad.

De bunker is tussen 1963 en 1969 sowieso gebruikt door de Marine als luchtbewakingsbunker.
    Daarna andere rollen/functies. De man heeft er 8 jaar gewoond (na de 'marine-periode' sowieso) naar ik heb horen zeggen.

Veel dank voor deze leuke details!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfzang Bekijk Berichten
    De info voorgaande heb ik uit derde hand.Ook schijnt er gevonden te zijn een aantal zaken gerelateerd aan de politie(distinctieven,petembleem) Dit verhaal kwam bij mij zeer ongeloofwaardig over en deed mijn wenkbrauwen fronzen.Maar bij navraag in de buurt....kreeg ik uit eerste hand informatie...dat er daadwerkelijk enige tijd een enigszins verwilderde man aldaar vertoefde.Volgens zeggen was het een ontslagen agent. http://nos.nl/artikel/562204-brabant...ontslagen.html
    Artikel is uit 2013 (ontslagen agent).
    De bunker is al minstens zeker 10 jaar onbezet (heeft een paar maanden een Pool in vertoefd en laatst dan de 'krakers').

Dus die kunnen geen verband met elkaar hebben.
    Ik denk dat men het over de oud KNIL-er heeft als men spreekt over een oudere 'verwilderde' man....

Alles wat je me kunt vertellen over de locatie is meer dan welkom!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten