Pagina 1 van de 14 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 133

Onderwerp: W.n. 66 h.m. Mamuut gerat kijkduin

Standaard W.n. 66 h.m. Mamuut gerat kijkduin

W.N. 66 H.M. MAMUUT GERAT KIJKDUIN
    Vandaag was ik in W.N. 66 H.M. nadat ik getipt was dat er een bunker was vrij gekomen
    Toen ik daar aan kwam wist ik niet wat ik zag 1 kale zandvlakte dit was een paar weken geleden nog een stuk duin en bos waar niet door heen te komen was men wil het duin weer laten stuiven zegen ze dan nou dit is het duin naar de klote helpen
    Maar goed er was inderdaad een bunker bloot komen te liggen het gaat hier om een F.A. munitiebergplaats deze heeft de hbp een paar jaar geleden bezocht toen lag er een meter zand op het dak kan je nagaan wat er weg gegraven is
    Naast deze bunker ligt nog een zelfde munitiebergplaats deze ligt nog wel ondergronds
    Ik ben benieuwd wat ze met deze bunker gaan doen misschien dat iemand dat weet
    Een paar honderd meter verder zag ik dat er gegraven was ik ging even kijken en ja hoor meneer agent staat bij het hek nu het duin uit ik het duin uit zegt die weet jij wel dat het duin naar de klote gaat als je daar gaat lopen
    Ik zeg tegen hem moet u maar eens mee lopen als u wilt nou dat vondt die goed toen hij dit zag besloot hij mij geen bekeuring te geven ja zegt die dat wordt op het stadhuis besloten door de hoge heren
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen 1.jpg   2.jpg   3.jpg   4.jpg  
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Thumbs up

+1 voor die agent! En +1 voor de bunkerkoning!
    Wat een schandalig zooitje daar zeg. Als je een voet buiten de paden zet doet men of je chemisch afval aan het storten bent,
    maar als 'het duin moet stuiven' krijg je zoiets als dit. Niet te geloven!

Standaard

Waar zou dat duinzand gebleven zijn?.Schoolzandbakken gevuld?lekker hoor met eventuele minutie!

Standaard

Wel mooie camo op die bunker zeg!. Wel goed dat je agent ff meenam Rene. Hij stond wel raar te kijken zeker?
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

Bijgesloten nog een paar foto´s van de F.A. munitiebunker die bloot is komen te liggen in WN66.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen P1030675.jpg   P1030676.jpg   P1030677.jpg   P1030678.jpg   P1030679.jpg  

P1030685.jpg  

Standaard

Ik heb hier nog 3 foto's van het inwendige van deze bunker. Deze heb ik samen met 2 andere mensen medio april 2009 even open gemaakt en daarna in oude staat weer afgesloten.
    We zijn er niet in geweest, dit ging nogal lastig en was niet echt de moeite waard.
    Er staat een stoel in, deze is vermoedelijk uit de jaren 50/60 dus niet uit WO II.
    Achter bij de muur is een handvat te zien. Op de grond ligt plastic van de stoel dat in de loop de jaren eraf is gevallen.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen IMGP0808.JPG   IMGP0809.JPG   IMGP0812.JPG  

Standaard zekersssssssssssssss

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door von putte Bekijk Berichten
    Wel mooie camo op die bunker zeg!. Wel goed dat je agent ff meenam Rene. Hij stond wel raar te kijken zeker?

zekerssss mooie camouflage !

nog ff een stukkie verder uitgraven voor de foto's !

Talking

goede morgen jan, ik wist niet dat jij ook
    een bunker opgraver bent ha ha ha
    heb je dus weer onderschat
    vrg gerard zie je later nog wel
    bij de 622 vriend

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gerard Bekijk Berichten
    goede morgen jan, ik wist niet dat jij ook
    een bunker opgraver bent ha ha ha
    heb je dus weer onderschat
    vrg gerard zie je later nog wel
    bij de 622 vriend
    Je leert me nu pas kennen Gerard ?, en dat na 25 jaartjes. Ja als het even kan, kan ik ook bunkergraven.

Standaard

iemand enig idee of deze bunker vandaag de dag nog bovengronds ligt
    dan ga ik ook snel nog even foto's schieten

Pagina 1 van de 14 12311 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten