Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Batterie Langerak

Standaard Batterie Langerak

Vandaag zijn er weer wat resten tevoorschijn gekomen in dit gebied waar de wind nu vrij spel heeft en het zand weer kan stuiven! Door de flinke noordoosten wind van de afgelopen weken is er weer wat tevoorschijn gekomen. Gelukkig was ik even in de gelegenheid om er wat foto`s van te maken in het avondzonnetje. Wie weet wat het is geweest mag het zeggen. Het lijkt anderhalfsteens metselwerk wat op een gewapend betonnen fundering heeft gestaan. Het bouwwerk was al eens eerder gedeeltelijk gesloopt. Het leek mij op een soort van muur. Hierbij weer een bedankje aan onze informant die ons altijd vriendelijk te woord staat.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen IMG_6592.jpg   IMG_6595.jpg  

Standaard Re: Batterie Langerak

Een filmpje van de Waschküche
    http://www.longaviaest.nl
    We only take pictures And leave only footprints.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urbex Bekijk Berichten
    Een filmpje van de Waschküche
    wederom een mooi filmpje Urbex.maar eh die muziek die je er elke keer weer bijzet wie was het deze keer"?
    mvg eric

/

@ Eric

Dankje Eric.
    ik weet niet hoe het nummer heet wand ik kwam het tegen op youtube.
    En had hem daar van afgehaald, maar de band heet faun

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urbex Bekijk Berichten
    @ Eric

Dankje Eric.
    ik weet niet hoe het nummer heet wand ik kwam het tegen op youtube.
    En had hem daar van afgehaald, maar de band heet faun
    dank je mvg eric

Wel een oud filmpje maar denk plaats hem even.

De 6606 m151 manschappen verblijf behoord bij de m153c die ook nog aanwezig is onder het zand en is de noordelijkst gelegen m151 van batterie Langerak. Er staat er zuidelijk nog eentje de andere twee tussenliggende m153c s zijn gesloopt waarschijnlijk zijn de m151s hiervan nog aanwezig diep onder het zand.
    Ik heb in de de 3 zuidelijk gelegen m153c s met mijn ouders nog vakantie gehouden in de jaren 60 en 70. Deze geschutsbunkers hadden toen vogelnamen. Van noord naar zuid zilvermeeuw, stormmeeuw en als laatste de mantelmeeuw welke nog aanwezig is onder het duinzand......
    Leuke vakanties waren dat!

Mooie bunker is dat zeg Urbex. Veel kamers een een lange gang naar beneden, dat geeft mij echt een kick.

Vanavond even een rondje gefietst en wat plaatjes gemaakt van het voormalige Langerak gebied tijdens de zonsondergang!

Grtn
    Stijfmans
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen IMG_20180619_214532_584.jpg   IMG_20180619_215110_665.jpg   IMG_20180619_214832_686.jpg  

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten