Pagina 1 van de 42 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 416

Onderwerp: Beestjes in het duin.

Standaard Beestjes in het duin.

Op het oude forum hadden we een topic Beestjes in het duin.
    Deze zullen we van het oude forum naar het nieuwe forum overzetten.
    Om te beginnen deze 2 paarden kwamen wij tegen in Stutzpunkt Terre dat maakt het bunkeren nou zo interressant.
    De natuur de kameraadschap de bunkers de spanning.
    Ineens stonden deze 2 paarden voor onze neus.
    Komt u ook wel eens beesten tegen als u aan het bunkeren bent post dan de foto´s hier
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen ala france (214).jpg  
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Standaard

hier is mijnes
    maar heeft er niemand een foto van die wilde stieren ????

gr erwin
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen SDC10263.jpg  

Standaard

aantal maanden geleden dit konijn gevonden in de duinen in hoek van holland.half bevroren ,in shock en met een blaasontsteking.gewoon gedumpt!hartstikke tam en nog geen 3 jaar oud.(tatoage in beide oren)ik wou er niet meer aan beginnen(konijn in huis),maar om dit beestje in `het middle of nowhere` aan zijn lot over te laten vond ik ook niks.dus achterbak open konijn er in en dan maar een hok enz. gekocht diezelfde avond.maar ja de kinderen zijn er weer blij mee.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen Herschaalde kopie van bollie 049.jpg  

Standaard gelukkig..................

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ramon peters Bekijk Berichten
    aantal maanden geleden dit konijn gevonden in de duinen in hoek van holland.half bevroren ,in shock en met een blaasontsteking.gewoon gedumpt!hartstikke tam en nog geen 3 jaar oud.(tatoage in beide oren)ik wou er niet meer aan beginnen(konijn in huis),maar om dit beestje in `het middle of nowhere` aan zijn lot over te laten vond ik ook niks.dus achterbak open konijn er in en dan maar een hok enz. gekocht diezelfde avond.maar ja de kinderen zijn er weer blij mee.
    gelukkig zijn er nog ''echte'' mensen op deze aardkloot!

Standaard Beestjes in de bunker....

Hier twee beestjes, gespot in een bunker die wij bezochten.
    Gr.William
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen Beestjes in het bunkertje 2.JPG   Beestjes in het bunkertje 1.JPG   Beestjes in het bunkertje 3.JPG  
    Die Zeitmaschine läuft....

Standaard Muis.

Vanacht kwamen wij in een bunker een muis tegen die via de schoorsteen in de bunker was gevallen.
    Nadat wij hem eerst een Aldi koek hadden gegeven om een beetje op krachten te komen hebben wij de muis even in een zak gedaan waar normaal de goodies in komen te zitten.
    Daarna hebben wij hem de bunker uitgehaald en in de duinen vrij gelaten.
    Helaas waren er al enkele tientallen muizen die het niet gered hadden.
    Wij hebben de schoorsteen boven op de bunker afgesloten zodat de muizen niet meer in de bunker kunnen komen.
    Wij komen vaker in bunker beestjes tegen die het helaas niet gered hebben die via de schoorsteen binnen komen.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen 12345.JPG   123456.JPG  
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Standaard beestjes in duin

Goed werk Bunkerkoning! Ik heb toen in panneland ook 4 kikkers en een hagedis uit de bunker gehaald. Ik kon ze ook niet laten zitten!, er lagen er al heel wat dooie kikkers.

Groeten Ramon

Standaard bunkermuisje

Het was zo,n tam diertje, hij at gewoon uit je hand.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen de bunkermuis.jpg   de bunkermuis (1).jpg  
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

Standaard stieren ?

er was geloof ik een verzoek voor foto's van stieren,
    nu hierbij een paar foto's van de schotse hooglanders die ze hebben loslopen in de kennermerduinen en een hagedisje
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen 100_3881 [Desktop Resolutie].jpg   100_3895 [Desktop Resolutie].jpg   359_5906 [Desktop Resolutie].jpg  

Pagina 1 van de 42 12311 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten