Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Marine-SeeZiel Batterie Zanddyk M219

Standaard Re: Marine-SeeZiel Batterie Zanddyk M219

mooi project, ga eerdaags is kijken bij deze bunkers heb ze nog niet gezien. liggen er nog meer bunkers in dit complex?

als je wat schep hulp nodig heb geef je hier maar een brul! ik woon in egmond dus dat is vlakbij..

Hallo,
    zoals sommige al hebben gemerkt is er wat onrust in Den Helder.
    Het gaat over de glazen aanbouw op fort kijkduin.
    dit geeft grote spanning op de leden van het bestuur van de stichting stelling den helder.
    Soms is die spanning zo hoog dat er maar een klein aanzetje voor nodig is om de boel te laten escaleren.
    Afgelopen dinsdag was ik die aanzet,dit ontaarde in de beslissing van DE directeur dat ik niet meer welkom ben op het terrein van de stelling en dat ik de M219 kon vergeten.
    Dit was dus na 5,5 jaar pogen om een bunker in beheer te krijgen(eerst de 638,later de M219)
    Er zal dus een andere vrijwilliger nodig zijn om de bunker te beheren,wie weet niemand,
    zoveel vrijwilligers heeft de stelling niet meer,enkel nog ''buro''vrijwilligers,dit zijn mensen die goed zijn in vergaderen en pc plannen,maar daar schep je geen bunker mee leeg!
    De tijd zal duidelijk maken dat een verkeerde koers wordt gevaren,
    maar voor sommige bunkers is het dan te laat,helaas.

Ik wens de stichting veel sterkte voor de ellende met de glazen uitbouw en succes met het beheer van de overige verdedigingswerken.

mvg ramon

Joh Ramon, dat is balen. Had het gaaf gevonden als die M219 weer opgeknapt werd. Maarzoals je zegt. Met een pen en een potlood kan je niet graven. En jou als pietje precies had het een bunker geworden waar Erwin Rommel en Fritz Todt trots op zouden zijn.
    Laatst gewijzigd door von putte; 09-03-13 om 23:52.
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

stank voor dank
    veel sterkte Ramon en laat je niet kisten door die bureau ridders
    mvg eric

Forumdenhelder
    Guest

zonde dat meneer koning je eruit gegooid hebt ramon.......
    alles gaat naar mijn weten uit naar fort kijkduin

misschien helpen met het fl250 viertal????

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten