Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Elektra Sonne 5 Petten.

Standaard Re: Elektra Sonne 5 Petten.

Lisette, mijn vriendin, is herstellende van een beroerte, herstel gaat goed.
    Fijn om te horen!

Hans
    Kopen dat boek, de opbrengst is voor de HBP. De Houthalers moet je gelezen hebben. NU DERDE DRUK

'Elektra-Sonne 5' has been used by the German navy and air force for navigation over long distances. The system contained several big antennas, approximately 100m high, which were used to send and receive signals. The Germans had build several of these stations along the entire European coast line (Atlantikwall)

Bron:
    Bunkerpictures - Datasheet Camperduin - Bunkerpictures.nl

www.bunkerpictures.nl/datasheets/holland/datasheet-camperduin.html‎

Bertill Wij hebben een onbekende tobroek gevonden en een bunker op de locatie. Ik ben benieuwd naar jou onderzoek.
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Rene, vanavond heb ik alle info die op de harde schijf staat onder verdeelt in mappen.
    Het zijn veel bestanden geworden. Enkele kan ik na de overstap op een nieuwe laptop met Windows 8 niet meer uitlezen.
    Maar er staat nog een oudere waar het wel op gaat, moet ik nog doen. Vandaag weer info binnen gekregen.
    Ik ga nog een paar keer op pad om het beeld zover als voor mij mogelijk compleet te krijgen.

Met vriendelijke groet,
    Bertill.

Bertill Ik ben benieuwd naar jou onderzoek. Ik heb nog wat info over dit gebied ik zal dat posten als ik het kan vinden.
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten