Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: Werkgruppe Schill

soetrich
    Guest

Standaard boeken over de Oder-Warthe-Bogen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urbex Bekijk Berichten
    Oke heel cool!! er zijn echte mooie bunkers daaro
    Weet jij trouwens een goede boek van de ostwall? met kaarten en zo er in?
    Er zijn een aantal boeken over de OWB verschenen:
    1) Jörg Fuhrmeister - Der Ostwall, Geschichte und Gegenwart (Motorboekverlag - 2008) zie www.motorbuch.de
    mooi fotowerk en veel tekeningen van Robert Jurga (de 3D-tekenaar)

2) Festungsfront Oder-Warthe-Bogen - Robert M. Jurga en Anna M. Kedryna in Pools en Duits
    Dit boek bevat veel tekeningen, een aantal kaarten en bovenal GPS posities. ISBNnr 83-86489-01-6. Uitgave van de auteur, vermoedelijk uitverkocht
    in het boek wordt een emailadres genoemd: boryszyn@gk.pl

3)Christel Focken - Ostwall, die vergessene Festungsfront "Oder-Warthe-Bogen" (Helio - 2006) in het Duits
    Uitgebreid boek met veel techniek, kleurenfoto's en tekeningen, GPD-posities, maar geen kaarten.
    Volop te koop via eurobuch.de

4) korte beschrijvingen van een aantal Werkgruppe (Schill, Scharnhorst, Ludendorff)

Ik heb te koop voor € 8,00 (excl porto) Waffen-Arsenal 177 Oostwall van Sonja Merzig. Tekeningen en zw foto's, geen kaarten.
    Stuur pm als je belangstelling hebt.

Hans

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door urbex Bekijk Berichten
    Oke heel cool!! er zijn echte mooie bunkers daaro
    Weet jij trouwens een goede boek van de ostwall? met kaarten en zo er in?
    Hoi Urbex, Ik heb het boek Fortress Europe van J.E. kaufmann en daar staat ook wat ZW foto, en kaarten in maar niet bijzonder voor op reis.

Hier wat foto,s die ik daar maakte. OWB is te kort voor 2 dagen

Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen bunkermuseum OWB (27).JPG   bunkermuseum OWB (32).jpg   bunkermuseum OWB (57).jpg   bunkermuseum OWB (43).JPG   bunkermuseum OWB (45).JPG  

bunkermuseum OWB (44).JPG   bunkermuseum OWB (69).jpg   bunkermuseum OWB (99).JPG   geblazen B1 bunker bij ODW 2 verdiepingen. (22).jpg   geblazen B1 bunker bij ODW 2 verdiepingen. (24).jpg  

geblazen B1 bunker bij ODW 2 verdiepingen. (51).jpg  
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

Standaard

Zo Ruud, dit is echt gaaf man. waar is dit?

Standaard Gaaf

O gaaffff Von Putte die fresco is echt mooi!! dit is die musea toch? daar wil ik ook nog naar toe maar zal nu wel gesloten zijn.Dus dat zal in de zomer maanden moeten.
    welke werkgruppe is dat eigelijk?
    voor de boek ga ik wel even uitzoeken hoe en wat bedankt voor de info
    Laatst gewijzigd door urbex; 07-12-12 om 17:39.

Standaard

Het is in Boryzyn. Daar is dat museum. Als je daar rond rijd zie je overal bunkers liggen. Daar loop je de hele dag met een H... loeloe....
    Alles ligt open. Er ligt daar een ST met twee verdiepingen de onderste staat met water... Ik ben in m,n onderbroek en Crocs aan doorgelopen.. De ene tekst nog mooier dan de ander..

Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen geblazen B1 bunker bij ODW 2 verdiepingen. (37).jpg   geblazen B1 bunker bij ODW 2 verdiepingen. (42).jpg   geblazen B1 bunker bij ODW 2 verdiepingen. (44).jpg   geblazen B1 bunker bij ODW 2 verdiepingen. (52).jpg   geblazen B1 bunker bij ODW 2 verdiepingen. (57).jpg  

geblazen B1 bunker bij ODW 2 verdiepingen. (61).jpg  

Standaard

Von Putte vet!!! die teksten!! daar zou ik ook een H.... van krijgen ahahahaah ik heb hem gevonden ik ga in de zomer maanden die maar even bezoeken.
    neem wel zo een visbroek mee kan ik mooi door de bunkers heen lopen met water hahahaha.
    je heb ook een gedeelte van de ostwall die onderwaterstaat daar schijn je te in kunnen duiken.
    lijkt me ook wel leuk om te doen.onder water fotos maken.

Standaard

Nou Urbex, dat was een Vet filmpie. Het is zo enorm groot. Gaaf dat ze verderop door het water gingen. Dat maakt t nog spannender. Deze foto had ik daar ook gemaakt.

Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen bunkermuseum OWB (95).jpg  
    Laatst gewijzigd door von putte; 09-12-12 om 19:50.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten