Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: vesting koeningsmacker maginotline

Standaard

Wat een prachtige foto's Gerard. Ik zou dat gebied ook wel eens willen bezoeken, maar eerst naar Normandië dit jaar

Inderdaad wat een spijkerbed, nog nooit zoiets gezien.

Standaard

Ik heb je foto's bekeken Gerard, ze zijn mooi vooral die van de tunnel en spijkerbed.
    Radioman - HBP - Der Funker

Standaard

Hee Geer, indrukwekkend zeg. Fijn dat je het hebt gevonden. Wel erg link dat je dat in je eentje heb gedaan. Maarja jij heb wel
    maginot ervaring dus je weet wel waar de grens ligt.

Jammer dat je autopech heb gekregen, das altijd balen.
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

Standaard

Ik heb de laatste tijd problemen met het forum. Als ik een bericht wil verzenden bevriest alles met de mededeling dat de website onvindbaar is. Ik hoop dat dit bericht nu wel doorkomt.

Mooie foto's Gerard. En jammer van je autopech. Maar vanuit mijn luie stoel in Amerika maak ik ook foto's van Franse plaatsnaamborden in de sneeuw. Daar hoef ik niet voor te blauwbekken.
    Die "spijkers" op het dak lijken me piketpalen. Ik meen dezelfde gleufjes te zien als in de prikkeldraadpalen, die we als erfenis van de Atlantikwall in Den Haag overal zagen.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen Koenigsmackerq.jpg  
    Wimkipedia - Je hoeft niet alles te weten als je maar weet waar je het vinden kan

Standaard

geweldige foto s gerard en ook weer veilig thuisgekomen
    =1010=Sauerstoff-Ausrüster der hbp=

Standaard voetangels

Echt hele mooi foto's
    Tevens vindt ik het echt top dat je deze wilt delen met de forumleden

Ik heb echter een (stomme) vraag, wat zijn "voetangels"

Standaard

Hoi Michel,

Voetangels zijn van die hele gevaarlijke tot zeer gemene stalen geslepen punten die heel laag in de grond zitten. Je ziet ze (bijna) niet omdat half bedekt zijn met grond en meestal bladeren. Als je daar loopt kan je erin trappen en als je valt... Na daar hebben we het dan maar niet over.

von Putte -HBP- Der Sanitäter

Standaard Gotiek in de bossen

Hoi, Geer en Rietje natuurlijk.

Zielig dat je Rietje 2 uur in de auto laat zitten maar je hebt wel schitterende foto's gemaakt.
    Ik viel gelijk voor foto 66, volgens mij is dit toch echt een betonnen hek in gothische stijl !!!

Greetz De Zuster

Standaard mooie foto's Gerard

Hele mooie foto's Geer. wat een object hé? en zonde dat dat ze het zo laten vervallen,gelukkig hebben ze dat op Corregidor ingezien en het onder de jungle vandaan getoverd zodat het nageslacht er ook nog van kan leren. had ik je geloof ik wel is wat foto's van gestuurd

Mazzel Hans

Standaard Dank

Von Putte dan je wel voor je antwoord
    Als je die dingen niet ziet wat voor schoenen moet ik dan als ik daar wil gaan kijken.
    Legerkisten? daar zit geen stalen zool, als er al schoenen bestaan met stalen zolen

Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten