Pagina 2 van de 240 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 2395

Onderwerp: Boulevard Scheveningen.

Standaard

Maar als ze de indeling ervan willen gaan veranderen zou dat ook moeten gebeuren.

Standaard

wat de reden ook is het is gewoon zonde

Standaard

Maar de indeling ervan word toch veranderd.. dus dan zal alles ook omgelegd moeten worden.. dus dat betekend bunkers weg.

Standaard

Hierbij dan de beloofde prent uit de Haagsche Courant van 15 juni 2002.

Achtergrond van deze cartoon van de tekenaar Jaap Vegter (1934-2003) was het feit dat de USA weigerde (en nog altijd weigert) deel te nemen aan het Internationale Strafhof in Den Haag. Op 6 juni 2002 nam de Amerikaanse Senaat een wet aan dat militair ingrijpen in Nederland mogelijk maakt. Met deze zogenaamde 'The Hague invasion act' behoudt Amerika zich het recht voor Amerikaanse staatsburgers te bevrijden die zich voor het Strafhof moeten verantwoorden. Tenzij Obama plotseing andere gedachten krijgt, kunnen we daarom in de toekomst Batterie Scheveningen Nord nog hard nodig hebben. De mitrailleur opstellingen in de drie S3'tjes voor de beveiliging van de opgangen naar de Boulevard zijn we helaas binnenkort dan wel kwijt.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen scheveningen_nord_hc.jpg  

Thumbs up

Wat een schitterende foto is dat momenteel op de HBP voorpagina zeg !
    Hoe komen jullie daar nou weer aan?! Is er meer van dat spul?
    T.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen a.jpg   81793i01.jpg   77632a01.jpg   81794i01.jpg  
    Laatst gewijzigd door TWinden; 28-04-09 om 23:48. Reden: edit: nog wat foto's van bunkers met dezelfde tekst gevonden, dezelfde bunker?!?!

Standaard foto site

ja dat is echt een schitterende foto!!!!!!

gr renaldo

Exclamation

Ik heb er nog een paar gevonden, zie mijn oorspronkelijke bericht hieronder.

Ook een waar deze bunker plof doet.
    Ik vermoed dat het om deze bunker gaat omdat de cocktail bar, of zo (rood omcirkeld) op de achtergrond zichtbaar is.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen plof doet 1.jpg   77599a01.jpg  
    Laatst gewijzigd door TWinden; 28-04-09 om 23:41.

Standaard

Heb er ook nog 3 maar is zeer slechte staat
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen 1.JPG   2.JPG   3.JPG  
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

Thumbs up

Ze zijn wat onscherp, maar wel mooi met al die bedrijvigheid rond die bunker.
    Zeker uit de losse pols stiekem genomen die foto's

Standaard Foto´s

Theo ik heb nog een paar mooie foto´s van de boulevard ik zal ze opzoeken en posten
    Het aftellen voor de bunkers is begonnen op de Boulevard
    Misschien leuk om in dit topic tot de sloop begint zoveel mogelijk informatie boven water te halen
    Wat in ieder geval nieuws is dat er waarschijnlijk een gedeelte van de 625 bestaat bij de naald binnenkort hoop ik meer informatie hier over te hebben
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Pagina 2 van de 240 EersteEerste 12341252102 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten