Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 2395

Onderwerp: Boulevard Scheveningen.

Hybride Weergave

Standaard Boulevard Scheveningen.

in 2009 gaat men beginnen met de herinrichting van de Scheveningen Boulevard een aantal bunkers worden dan gesloopt
    Hier kunt u alles posten wat er op de Boulevard gestaan en gebeurt is
    Ik denk dat er van de boulevard in de oorlog en na de oorlog honderden zo niet duizenden foto´s zijn gemaakt.
    Dit lijkt mij een mooie locatie om voor de bunkerliefhebbers herinneringen op te halen uit de periode 1940-1945 en de foto´s die na de oorlog genomen zijn.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen hbp 1.jpg   hbp2.jpg   hbp3.jpg   hbp4.jpg   hbp5.jpg  

http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Standaard Alarmbel....

Als ik foto vier zie, bedenk ik me weer, dat we die 'alarmbellen' (links) altijd hebben laten liggen. Eigenlijk heel jammer.....
    Gr.William
    Die Zeitmaschine läuft....

Standaard Bunker kurhaus

Ik vind het zowiezo al zonde dat de bunker voor het kurhaus is gesloopt.
    Het is al mooi om de zien bij Scheveningen Nord hoe ze uit het duin steken. Als dat beeld nu ook nog op de boulevard was had het helemaal top geweest.. 1 boulevard met allemaal bunkermuseums. Top toch?

Moderator - Webmasteres Haagsebunkerploeg.nl

Sandra's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009

Standaard boulevard

Zuignap Helaas gaan ze aan het einde van het jaar beginnen met herinrichting van de Scheveningen Boulevard De laaste bunkers die nog aanwezig zijn zullen dan ook gesloopt worden
    Hier nog een paar mooie foto's
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen hbp 1.jpg   hbp 2.jpg   hbp 5.jpg   hbp 7.jpg  

Talking

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sandra Bekijk Berichten
    Zuignap Helaas gaan ze aan het einde van het jaar beginnen met herinrichting van de Scheveningen Boulevard De laaste bunkers die nog aanwezig zijn zullen dan ook gesloopt worden
    Hier nog een paar mooie foto's
    Achjaa de gemeente begrijpt niet watvoor waarde er aan die bunker zitten. En wat je er allemaal nog mee kan doen. Bijvoorbeeld een nieuw legeropbouwen en meer wapens maken en dan voor de gein ff Engeland aanvallen, we hebben toch die bunkers dus laat ze maar via het strand komen.

ok, dat was niet serieus bedoeld

Standaard

We hebben voor de broodnodige verdediging Batterie Noord nog.
    Ik zal een prent uit het AD van een paar jaar geleden die hierover ging vanavond inscannen. Best grappig.

Standaard Binnenkort is het archief en de luchtfoto's van de HBP ter inzage aanwezig in de 622.

Wij krijgen vaak verzoeken of wij BRV tekeningen - verzetstekeningen - Duitse tekeningen - luchtfoto's en andere documenten hebben.
    De HBP heeft de afgelopen 16 jaar een enorm archief opgebouwd.
    De aankomende weken maanden zullen wij dit archief gedeeltelijk voor het publiek ter inzage in de HBP museumbunker neerleggen.
    Zodat iedereen dat kan raadplegen.

Standaard

Hmmm Bunkerkoning
    mogen er ook fototje's van gemaakt worden
    greets

Standaard Binnenkort is het archief en de luchtfoto's van de HBP ter inzage aanwezig in de 622.

Stutzpunktgruppe Het duurt nog wel even voor dat alles er is het moet ook niet zo mee te nemen zijn en foto´s maken ja dat zien we dan wel

Standaard

uiteraard bunkerkoning..
    ik snap het wel ik zie het zo mag het is het meegenomen mag het niet gaat alles verder zoals het was ik ben namelijk mijn pasje voor het nationaal archief kwijt ik weet niet hoe het zit om er weer eentje te maken omdat ik er eigenlijk al eentje ERGENS heb

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 2 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 2 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten