Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 54 van de 54

Onderwerp: Wie weet meer over bunkers in Castricum

Standaard Re: Wie weet meer over bunkers in Castricum

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keemun Bekijk Berichten
    Onlangs is het tweede deel verschenen van het boek Castricum en Bakkum tijdens de tweede wereldoorlog.
    Dit keer bijna geheel gewijd aan de verdedigingswerken, bunkers, radarstations, tankmuren, versperringen etc.
    Iedereen hier, je moet het kopen!
    Echt helemaal geweldig dit boek, ik heb het gekocht voor mijn vader maar zelf ook ingezien uiteraard.
    Met dit boek weet je gelijk een stuk meer en natuurlijk fantastische foto`s staan er in.
    Het boek is ook bij ons te koop
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Wist niet dat het hier ook te koop was, de datum dat het uitkwam heb ik het meteen gekocht.
    Affijn, echt een waanzinnig mooi boek.

In de tweede helft van de jaren 50 kwam ik in de zomermaanden regelmatig over de doorgaande weg langs Castricum op weg van of naar Alkmaar. Daarbij passeerde ik ook de plaats waar nu de rotonde is. Maar voor mij waren bunkers en al wat er mee samen ging zo'n normaal beeld in het landschap dat ik er geen bijzondere waarde aan toekende. Het was net zo gewoon als molens, wegwijzers of bomen. Er is uit die periode dan ook geen herinnering aan verbonden maar ik moet het wel gezien hebben. Net als de golvende anti-tankmuur bezuiden Katwijk. Ik herinner me dat ik als tiener er over heen rende omdat die golven zo'n bijzonder gevoel gaven als van een kermisattractie maar er staat me niets meer bij van het overige beton aldaar.
    Wimkipedia - Je hoeft niet alles te weten als je maar weet waar je het vinden kan

Direct bij John Heideman besteld en bij de presentatie ontvangen ! Op naar Deel III !

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keemun Bekijk Berichten
    Onlangs is het tweede deel verschenen van het boek Castricum en Bakkum tijdens de tweede wereldoorlog.
    Dit keer bijna geheel gewijd aan de verdedigingswerken, bunkers, radarstations, tankmuren, versperringen etc.
    Iedereen hier, je moet het kopen!
    Echt helemaal geweldig dit boek, ik heb het gekocht voor mijn vader maar zelf ook ingezien uiteraard.
    Met dit boek weet je gelijk een stuk meer en natuurlijk fantastische foto`s staan er in.

Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten