Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234
Resultaten 31 tot 37 van de 37

Onderwerp: "Hitler leefde met Eva Braun in Argentini├ź en had 2 dochters" .

Standaard Re: "Hitler leefde met Eva Braun in Argentini├ź en had 2 dochters" .

Ik zit af en toe met de zoon van Hitler te Chatten of Skype.

Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen wat zal ik aantrekken.jpg  
    von Putte -HBP- Der Sanit├Ąter

Leuk Ruud , jij kent ook iedereen he .
    Zijn vader zat laatst bij ons in de bus onderweg naar het Anna Frankhuis , hij wou het nu zelf wel eens zien.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen 3.jpg  
    Als het bier uit de kraan kwam als water, hadden we elke dag een kater

Het boek "De laatste slag" van Cornelis Ryan geeft ook een heel goed beeld van de finale in en rondom Berlijn.
    Zoals ik al schreef, er zijn er een aantal de dans ontsprongen, maar dat Adolf en Eva daar bij waren dat gaat er bij niet in.
    Zelfmoord en later zijn de lichamen verbrand, ook Goebbels pleegde daar met vrouw en kinderen zelfmoord.

Dat met met dat vliegtuig en fotoverkenningsvluchten boven de industriegebieden van Michigan is misschien wel leuk voor een nieuwe Indiana Jones film.

Ruud, dat is zijn kleinzoon hoor..........

Met vriendelijke groet,
    Bertil

Het gaat er bij mij ook niet in dat Hitler zomaar Berlijn uit kon vluchten. Misschien een tunnel onder de grond. Dus wie weet ligt hij samen met Eva diep onder de zeebodem

Nee het is Hitler zelf. Hij is weer herboren

Bijgaand een bericht uit de "De Vliegende Hollander", zie foto:
    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Adolf_Hitler.jpg
Bekeken:   30
Grootte:   47,1 KB
ID:        40185

Ruud snap het dan hij had 2 dochters.Nu komen we er achter dat de verdediger van het o zo nette ariesche ras dus een dochter had maar omgebouwd tot man en zonder blond haar of blauwe ogen .als papa AH dit zou weten zou hij zich omdraaien in zijn graf wat hij dus niet heeft ofwel ofniet of wel of toch niet.groetjes eric

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem3 Bekijk Berichten
    Bijgaand een bericht uit de "De Vliegende Hollander", zie foto:
    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      Adolf_Hitler.jpg
Bekeken:   30
Grootte:   47,1 KB
ID:        40185
    Inderdaad, als dit nou niet het goede bewijs zou zijn, weet ik het ook niet meer

Pagina 4 van de 4 EersteEerste ... 234

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten