Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345
Resultaten 41 tot 48 van de 48

Onderwerp: Wijk aan Zee

Standaard Re: Wijk aan Zee

Ha Jan,
    Leuke link, had 'm ooit wel eens gezien. Mooie update's inderdaad, ik zie bekende foto's van onze site....... Leuk die kabeldoorsnede, die had ik zelf ook ooit eens gemaakt....
    Gr.Boorman
    ps Op mijn foto mis ik de binnenste kern, die ik er wel bij had, waarom ik die niet op de foto heb staan??......
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen V143 tekst (3).JPG  
    Die Zeitmaschine läuft....

Oh dus daar zit ie.... dat is net tegenover de V 143

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boorman Bekijk Berichten
    Ha Jan,
    Leuke link, had 'm ooit wel eens gezien. Mooie update's inderdaad, ik zie bekende foto's van onze site....... Leuk die kabeldoorsnede, die had ik zelf ook ooit eens gemaakt....
    Gr.Boorman
    ps Op mijn foto mis ik de binnenste kern, die ik er wel bij had, waarom ik die niet op de foto heb staan??......
    Geen idee, of doe je ook al aan fotoshoppen?

Wijk aan Zee heeft nog heel veel mooie bunkers onder t zand liggen.. zit zelf vlalbij de radar post (V 143 mammut) nog n mooie bunker compleet met n overdekte loopgraaf (helaas verzand) maar schijnt nog aardige gang te zijn....

Bunker is trouwens te bezoeken.. mits je weet waar ie zit want zonder beetje kennis is ie lastig te vinden ��
    Laatst gewijzigd door bunker 007; 11-05-16 om 17:03.

De M151 is trouwens mooi aan t worden.. zo met die nieuwe beschoeiing bij de hoofdingang

Hooplijk worden de ST tekens bij de ingangen ook nog hersteld net als bij de V143 mammut radarbunker
    Laatst gewijzigd door bunker 007; 19-08-16 om 21:10.

Heeft er iemand toevallig zo'n W.N. kaart van het gebied waarop momenteel het hotel Hoge Duin in Wijk aan Zee gelegen is?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DuinDigger Bekijk Berichten
    Heeft er iemand toevallig zo'n W.N. kaart van het gebied waarop momenteel het hotel Hoge Duin in Wijk aan Zee gelegen is?

WN nummer van t complex hoge duin is WN 63 heb z'n kaart heb ik op me telefoon staan zal proberen van de week op t forum te plaatsen via me PC

Okay, alvast bedankt.

Pagina 5 van de 5 EersteEerste ... 345

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten