Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 48

Onderwerp: de bouw van een 625B schaal 1:35

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leonardus Bekijk Berichten
    Dat ziet er super uit ruud bedankt, ook die foto van die scharte die lijkt wel gisteren gemaakt . Ik overweeg hierna een 112 neu te maken maar ik heb een hele tijd terug op internet een koepel gezien, zes schartenturm kompleet ingericht met ladder en plateau in een halve uitvoering schaal 1:35 en dan dacht ik een helft in het dakdeksel te maken en de andere helft in de bunker zodat als het dak dicht is een gehele turm ontstaat, maar nu kan ik die site niet meer terug vinden als iemand deze eens tegen mocht komen laat het dan aub even weten type turm is 20P7 groet leo
    allereerst je maakt fantastische malen,hoe je alles eruit krijgt sta ik van versteld.
    Volgens mij bedoel je deze sharteturm de ze is van verlindeKlik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      2613-2.jpg
Bekeken:   34
Grootte:   133,6 KB
ID:        26198n productions
    http://hobby.marktplaats.nl/modelbou...verlinden.htmlKlik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      2613.jpg
Bekeken:   30
Grootte:   5,3 KB
ID:        26197

Standaard Turm

Maarten dit zal hem moeten worden denk ik, met wat aanpassingen, en dan twee stuks moet het wel lukken .Bedankt leo.

Standaard 625b

Afgelopen weekeind heb ik het boek van Hans Sakkers :duitse bunkers in nederland gelezen ,en nu zie ik op pagina 168 dat ik in plaats van een 625B een 625 S.B. heb gemaakt maar op mijn tekening waarvan ik hem heb nagemaakt staat 625B wat is nu correct want anders moet ik de naam veranderen en ik weet niet of erg is ruud. groeten leo

Standaard

Hoi Leo, heb ff in de boeken zitten spitten. Een 625 S.B. kwam mij niet bekend voor. Hij is anders dan een gewone 625b Maar als het een 625 S.B. is is dat natuurlijk nog gaver. Daar was er maar 1 in Nederland en dus ook maar 1 in de Stützpunktgruppe gebouwd en bestaat nu ook niet meer. De 8718 is dus uniek..

TOPPIE !!!
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

Standaard 625 s.b.

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      DSC00599.jpg
Bekeken:   45
Grootte:   191,2 KB
ID:        26292
    bekisting buitenzijde verwijdert

Naam:      DSC00602.jpg
Bekeken:   43
Grootte:   188,0 KB
ID:        26293
    vijand zijde

Naam:      DSC00601.jpg
Bekeken:   40
Grootte:   191,6 KB
ID:        26294
    100 procent gaaf uit de kist nu de binnenruimtes nog gr.leo

Standaard

Lekker bezig Leonardus, ziet er goed uit. Vakman!

Standaard

Ziet er onwijs goed uit. Deze is echt heel mooi. Vooral dat stuk tankmuur ziet er fraai uit

Standaard

Ongelovelijk Mooi. Je heb t weer voor elkaar Leo... !!! Dit is gewoon echt !! Grote Complimenten !!
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

DebbieS
    Guest

Standaard

Zeer mooi gedaan, respect. Ik doe zelf aan modelbouw en loop al heel lang met de gedachte om ook zelf bunkers te gaan maken in schaal 1/35 of 1/72 maar het is er tot nu toe nog niet van gekomen. Jouw werk is voor mij dan ook zeer inspirerend.
    Ga je er ook een PAK in zetten en komen er nog figuurtjes bij?

Pagina 3 van de 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten