Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 67

Onderwerp: Diverse bunkers in frankrijk

Standaard Petje af

Jan wat kan jij goed frans zeg sta ik echt van te kijken kan het amper lezen laat staan uitspreken ha ha ha ha maar toch nog bedankt gabber alles okee
    hier de auto is vanmorgen bij een oude garage maar maakt niet uit de man heeft mij zeer goed geholpen de motor van het raam was verbrand heb ik niet laten maken maar wel het raam dicht laten maken, was maar 15 euro kwijt niet te geloven en hij was er bijna 3 kwartier meebezig de rest laat ik wel in nederland maken, morgen gaan we wel weer naar feankrijk om bunkertjes te zoeken vgr gerard en ria uit de ardennen
    gerard

Standaard Dagje belgie

Ivb met rep auto vandaag in belgie gebleven
    morgen op naar frankrijk voor een nieuw avontuur
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen STA71236.jpg   STA71237.jpg   STA71232.jpg   STA71233.jpg   STA71245.jpg  

STA71246.jpg   STA71238.jpg   STA71240.jpg   STA71239.jpg   STA71242.jpg  

gerard

Standaard

Hey Gerard, had je mij niet mee kunnen nemen? Geweldige foto's man. Ik geniet ervan

Standaard JA

Mooi he marc die natuur hier het is hier zo uit gestrekt
    hoop vandaag weer een paar mooie plaatjes te kunnen schieten
    in frankrijk wat mij betreft geen enkel probleem hoor je mag van mij
    meer hoor denk dat het voor jouw ook wel schitterend zal wezen
    vgr geer en ria
    gerard

Standaard

Was dat de sherman in la roche a ardenne?

Want daar staat nog een amerikaanse tank aan de andere kant van de ourthe boven aan de weg.

Edward

Standaard

Top van je Gerard Ik wacht geduldig af op je nieuwe plaatjes. Ik hoop dat je die Amerikaanse tank ook tegen zal komen. Ben erg benieuwd.

Standaard Edwardh en marc

DIE HEB IK OOK GEZIEN ZAL MORGEN ER EEN FOTO VAN MAKEN EN HET IS INDERDAAD LAROCHE EN ARDENNEN, IK HEB HEM INDERDAAD AAN DE OVERKANT VAN DE ORHTE GEZIEN
    DUS DIE AMERIKAANSE TANK KOMT ER ZEKER AAN KOM NET THUIS DE HELE DAG IN FRANKRIJK GEREDEN EN IK HEB EEN BIJZONDERE BUNKER ONTDEKT VLAK BIJ MONTMEDY IN FRANKRIJK MIDDEN OP HET BOERENLAND HEB WEL MIJN LAMP MEEGENOMEN
    MORGEN ZAL IK DE FOTO,S UBLOADEN 2 ETAGE,S NAAR BENEDEN EN LANGE GANGEN
    RIA WAS ER NIET ZO BLIJ MEE BLEEF IETS TE LANG WEG MAAR DIT WAS ZEKER DE MOEITE WAARD, BEN NIET AL TE VER GEGAAN IVB MET DAT IK WEL ALLEEN WAS
    DUS MORGEN DE BELOOFDE FOTO REPORTAGE
    MET ALS ONDERWERP WAAR BEN IK BELAND?
    VGR GEER EN RIA WELTERUSTEN WE GAAN NU ONS MANDJE IN BEN DOOD OP
    PS JA HET WAS DE SHERMAN TANK WAS IK BIJNA VEGETEN
    Laatst gewijzigd door Murdock; 14-09-11 om 21:35.
    gerard

Standaard

Succes Gerard, we zien je foto's tegemoet.
    Radioman - HBP - Der Funker

Standaard

[QUOTE=Murdock;31919]RIA WAS ER NIET ZO BLIJ MEE BLEEF IETS TE LANG WEG MAAR DIT WAS ZEKER DE MOEITE WAARD, BEN NIET AL TE VER GEGAAN IVB MET DAT IK WEL ALLEEN WAS/QUOTE]
    Hoi Gerard, samen uit, samen thuis he. Rietje dacht zeker dat je een boot was. Als een schip naar de kelder gaat is dat ook niet goed. Lekker uitrusten jullie twee~en en gooi die foto`s maar op het Forum.

Standaard

[QUOTE=Willem3;31928]
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Murdock Bekijk Berichten
    RIA WAS ER NIET ZO BLIJ MEE BLEEF IETS TE LANG WEG MAAR DIT WAS ZEKER DE MOEITE WAARD, BEN NIET AL TE VER GEGAAN IVB MET DAT IK WEL ALLEEN WAS/QUOTE]
    Hoi Gerard, samen uit, samen thuis he. Rietje dacht zeker dat je een boot was. Als een schip naar de kelder gaat is dat ook niet goed. Lekker uitrusten jullie twee~en en gooi die foto`s maar op het Forum.
    MORGE WILLEM DE FOTO,S KOMEN IN DE NAMIDDAG
    OP HET FORUM JE HEBT DE GROETJES VAN RIETJE
    gerard

Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten