Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: F.A. onbekende types

Standaard F.A. onbekende types

Wij kwammen ergens in het land een voor ons onbekende F.A. bunker tegen het bijzondere was dat deze bunker 2 verdiepingen heeft binnenkort op de site een update van deze bunker en de andere bunkers die hier te vinden zijn als wij alles onderzocht hebben hier alvast wat foto┬┤s
    Het is zeldzaam bunkers met 2 verdiepingen
    Ik ben benieuwd of iemand wel eens bunkers zijn tegen gekomen met 2 verdiepingen buiten de 3 S.T. L 487 in Zandvoort - Oostvoorne en Terschelling.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen 1.jpg   2.jpg  
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Standaard

Op het mooie Forteiland in IJmuiden is er een bijzondere 668 abg. te vinden. Zeer zeldzaam. Vanuit de gassluis via klimijzers naar beneden.
    En op Wn180 in Zandvoort is er een zeer apart model observatie of vuurleiding met beneden verdieping voor personeel te vinden in FA.
    gr.Archie

Standaard Wn 180 in Zandvoort

F.A. Leidstand
    Ron die f.a. in Zandvoort in Wn 180 dat is inderdaad de Leidstand van Batterie Rozenwaterveld een mooie bunker ondanks dat die gedeeltelijk verzand is
    De foto┬┤s van de Leidstand van Batterie Rozenwaterveld deze bunker is nu in gebruik als vleermuisonderkomen
    En de 668 is ook een bijzondere bunker
    Ik ben benieuwd of er nog meer zijn gebouwd in Nederland
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen 1.jpg   2.jpg   3.jpg   4.jpg  
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Standaard 668 Forteiland....

Hoi Archie,
    Gaat het verwijderen van de deuren binnenkort gebeuren? Dit in verband met nog wat plaatjes , met de deuren er nog in.
    Gr.William
    Die Zeitmaschine l├Ąuft....

Standaard

Mister Boorman,
    De komende periode zal er niks gebeuren.
    Indien je foto's wil maken moet je wel snel komen.
    gr.

hansvandersluis
    Guest

Standaard wijk aan zee

in wijk aan zee staat naast het zgnd. "paasduin" een toren op het duin, die toren herbergt een bunker die meerdere verdiepingen telde.
    de contouren zijn zichtbaar, de ingang helaas verdwenen in de loop der jaren, ik heb er vroeger gespeeld,
    vanaf die toren kon je naar meerdere bunkers lopen, er was een gangenstelsel dat meerdere bunkers verbond.

Standaard torentje wijk aan zee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansvandersluis Bekijk Berichten
    in wijk aan zee staat naast het zgnd. "paasduin" een toren op het duin, die toren herbergt een bunker die meerdere verdiepingen telde.
    de contouren zijn zichtbaar, de ingang helaas verdwenen in de loop der jaren, ik heb er vroeger gespeeld,
    vanaf die toren kon je naar meerdere bunkers lopen, er was een gangenstelsel dat meerdere bunkers verbond.
    is dat toevallig het torentje in wn 63?
    voor zover ik weet zit daar namelijk geen gangenstelsel aan vast maar een gewone ingang die direct in de bunker onder het torentje komt is er toch meer??
    gr olaf

hansvandersluis
    Guest

Standaard wijk aan zee

"is dat toevallig het torentje in wn 63?
    voor zover ik weet zit daar namelijk geen gangenstelsel aan vast maar een gewone ingang die direct in de bunker onder het torentje komt is er toch meer?? ' '

het is al wat jaren geleden, heb even voor de zekerheid met mijn broer gebeld hierover, enzowel hij als ik hebben de zelfde herinneringen daar, hij heeft er nog een of ander mes gevonden.
    in die tijd was alles afgezet, we praten over eind jaren 60, vanaf die bunker, liepen twee gangen naar andere ruimtes.
    we konden toen in die bunker, met dat torentje, komen via een of ander gangetje dat we vonden.
    ben er vorige week opnieuw geweest, maar ik zie nu alleen een soort luchtschacht die "polen" hebben opengebroken, je kijkt nu de diepte in naar een poolse verzamling bierblikjes.
    de ingang kon ik niet vinden.

Standaard wijk aan zee

die schacht vol blikjes is 1 grote hal ben er 2 weken geleden nog in geweest maar er zitten geen gangen aan verbonden.

en over een ingang van het torentje
    deze ligt aan de kant van het dorp net over de top van de helling (ligt ook open geloof ik)

gr olaf

Standaard

volgens mij heeft wijk aan zee
    nog veeel meer verborgen talenten
    gerard

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten