Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 12 van de 12

Onderwerp: F.A. onbekende types

Standaard Re: F.A. onbekende types

De bunker met t torentje ben ik vorig jaar nog ingeweest.. ingang zit aan de kant van t dorp
    maar kan me niet voorstellen dat die 2 verdiepingen heeft gehad... helaas is ie nu hermetisch afgesloten met n hek is privÚ terrein.

Er zit wel vlakbij t torentje n VF bunker met n overdekt loopgraaf aan vast (helaas verzand) mogelijk dat die naar t torentje gaat en dat de gang is dicht gemetseld dat is wel mogelijk

En de grote bunker vlak naast t torentje is geen Oorlog bunker maar n waterreservoir.. er steekt nog stuk waterpijp aan de voorkant uit ( wat ik in t begin dacht dat t loopgraaf van n kanon was)

Tot de jaren 60 heeft er wel n FL 250 commandopost in WaZ gestaan.. deze was voor de luchtdoelbatterijen binnen de festung deze is in de jaren 60 gesloopt ivm uitbreiding tata steel (Hoogovens) mischien dat je die bedoeld?
    Laatst gewijzigd door bunker 007; 28-07-16 om 21:16.

Standaard Re: F.A. onbekende types

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Murdock Bekijk Berichten
    volgens mij heeft wijk aan zee
    nog veeel meer verborgen talenten
    Er is nog heel veel te vinden in wijk aan zee... hoop is gesloopt maar meeste is ondergewerkt er wordt nu ook aantal bunkers opgeknapt zoals de V 143 mammut GÚrard radarbunker de manschappen bunker M 151 en batterij Wijk am See en de komende jaren wil men meer beton onder de grond vandaan scheppen voor bezichtigen

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten