Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 49

Onderwerp: Modelbouw van de 622

Standaard Modelbouw van de 622

Hoi ik ben pas bij jullie in de bunker geweest, en ben begonnen met de bouw van de bunker in schaal 1:35
    Hieronder zijn enkele foto's van de mal die ik aan het maken ben.
    (de mal wordt ondersteboven gemaakt)

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      IMG_3618.jpg
Bekeken:   82
Grootte:   190,7 KB
ID:        23232

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      IMG_3620.jpg
Bekeken:   71
Grootte:   193,3 KB
ID:        23233
    Laatst gewijzigd door leonardus; 27-03-11 om 20:58.

Standaard Modelbouw van de 622

leonardus
    Mooi dat jij begonnen bent ik denk dat het heel mooi wordt de foto's die jullie in de bunker lieten zien van de andere bunkers waren heel mooi
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Standaard

De eindresultaten van de 501 en 611 zijn terug te kijken in de andere topics.

Standaard

Hoi Leonardus. Dit ziet er nu al goed uit zeg. Ik kijk met spanning uit naar de volgende stappen.
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bunkerkoning Bekijk Berichten
    leonardus
    Mooi dat jij begonnen bent ik denk dat het heel mooi wordt de foto's die jullie in de bunker lieten zien van de andere bunkers waren heel mooi
    hoi bunkerkoming ik zie op het forum dat de zij en achterzijde bij de ene bunker 622 rond is en bij de ander afgeschuint weet jij toevallig hoe die 622 van jullie gemaakt is. verder staan er op mijn tekening maar 3 afvoerputjes een bij de ingang en twee in de verblijfruimtes en nu lees ik ergens dat van putte er vier beschrijft. waarergens precies in de gassluis zit dan de vierde weet jij toevallig ook of er aan de buitenzijde onder de rookgasavoerkanalen ook een uitbouw zit waar de handgranaten in moesten ontploffen wat normaal in de nooduitgang gebeurde doei.

Standaard 622 model

Wauw, dat ziet er gaaf uit zeg!
    En wordt het dan een model, waar je het dak van af kan nemen?
    Gr.Boorman
    Edit: Net de andere model bunkers gezien, het dak gaat eraf.... Prachtig!
    Laatst gewijzigd door boorman; 21-03-11 om 04:54. Reden: net weg
    Die Zeitmaschine läuft....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leonardus Bekijk Berichten
    hoi bunkerkoming ik zie op het forum dat de zij en achterzijde bij de ene bunker 622 rond is en bij de ander afgeschuint weet jij toevallig hoe die 622 van jullie gemaakt is. verder staan er op mijn tekening maar 3 afvoerputjes een bij de ingang en twee in de verblijfruimtes en nu lees ik ergens dat van putte er vier beschrijft. waarergens precies in de gassluis zit dan de vierde weet jij toevallig ook of er aan de buitenzijde onder de rookgasavoerkanalen ook een uitbouw zit waar de handgranaten in moesten ontploffen wat normaal in de nooduitgang gebeurde doei.
    Hoi Leonardus, Ik geef je later vandaag een tekeningetje waar de 4e rooster zich bevind.
    De achterkant van onze bunker is gewoon recht als ik het goed heb. De bunker lag achterkant en zijkanten en waarschijnlijk ook het dak onder het aardoppervlak. Alleen de voorkant was zichtbaar en er liep ook een trap naar beneden vanaf het dak.In het haagse bos ligt een vette St622 met twee nooduitgangen. Dit is omdat het gaat om een commandobunker met muren van 3 meter beton. De onze heeft er geen.Hoeft ook niet want de bunker heeft al twee ingangen. Er is ook geen periscoop gat aanwezig. Of de bunker handgranatenuitbouw heeft... Dat is niet bekend.
    Had dit graag willen weten. Er kan niet gegraven worden vanwege het asvalt.
    Laatst gewijzigd door von putte; 21-03-11 om 05:34.
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

Standaard dakranden

bunkerkoningik heb de bekisting al zover klaar dat ik er alleen nog maar schuine of ronde kanten aan kan maken dus worden het ronde kanten zo staan ze ook op mijn tekening groetjes leo.

Standaard periscoop

hoi hier ben ik nog een keer ik krijg op het forum vragen dat ik het periscoop gat niet moet vergeten willen jullie dat er in hebben en zo ja waar heeft dat gezeten staat ook niet op mijn tekening doei leo

Standaard periscoop

hoi hier ben ik nogmaals ik denk dat ik iets verkeerd deed dus nogmaals mijn vraag moet ik in jullie bunker een periscoopgat maken en zoja waar zat dit dan op mijn tekening staat hij ook niet zet hem anders maar op die tekening doei

Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten