Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 30 van de 30

Onderwerp: bekeuring..

Standaard bunkergoeroe

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bunkergoeroe Bekijk Berichten
    Murdock, jij bedoeld het duin bij het v.m. Zeehospitium zeker ???
    Het hakduin zegt mij in ieder geval niks....
    dat ligt tusen de kwartellaan en het duin bij de savormonomalaan
    gerard

Standaard

Gister was ik bijna de pineut in het duin bij Duindorp. Ik was net het prikkeldraad over toen ik een wagen aan hoorde komen. Ik ging liggen, maar de duinwachter had me gezien. Waarna ik het op een lopen heb gezet. Gelukkig nam de duinwachter niet de moeite om mij achterna te komen.

Dit is me voor het eerst pas overkomen, en ik ga al jaren van het pad af

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door walker Bekijk Berichten
    Gister was ik bijna de pineut in het duin bij Duindorp. Ik was net het prikkeldraad over toen ik een wagen aan hoorde komen. Ik ging liggen, maar de duinwachter had me gezien. Waarna ik het op een lopen heb gezet. Gelukkig nam de duinwachter niet de moeite om mij achterna te komen.

Dit is me voor het eerst pas overkomen, en ik ga al jaren van het pad af
    Dan kunnen ze je beter Sprinter noemen in plaats van Walker.
    Wimkipedia - Je hoeft niet alles te weten als je maar weet waar je het vinden kan

Standaard

Hahahaha. Zeg dat wel. Normaal ren ik nooit hard. Maar die Donderdag was ik erg snel. Rende zowat voor mijn leven

Standaard

zeker dat duin in duindorp aan het einde met dat prikkeldraad
    er voor marc? zit nog veel daar achter moest wel even lachen
    toen ik je bericht las vgr gerard
    gerard

Standaard

Ja, klopt precies Gerard. Toen ik wegrende kwam ik plots een bunker tegen. Ben later even terug gegaan en heb wat foto's gemaakt. Ik ge ze dit weekend even plaatsen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dannyz Bekijk Berichten
    Dan is t maar [mooi]dat we hier in nederland zitten,waar de bevolking hun schaarse geld via allerlei wegen uit de zak word geklopt..en ik snap heus wel dat de konijntjes gestoord worden,maar volgens mij hebben de dienders hier wel wat belangrijkers te doen,hadden ook een waarschuwing kunnen geven,zeker met een klein kind erbij..gr.

Niet zo zeuren hoor....

Je weet dat het niet mag. Als je het dan toch doet, draag de gevolgen dan als een vent, accepteer die boete gewoon en betaal 'm gewoon.

Het is ook een beetje zielig om je kind erbij te betrekken. Lekker voorbeeld voor later.... Van wie moet hij anders leren dat er nou eenmaal regels zijn voor van alles en nog wat?

Standaard

Tja wat kost een kaartje Efteling tegenwoordig. Is een prent in de duinen bijna dezelfde prijs.... en je hoeft niet ellende lang in de rij te staan om een mooi bunkertje te betreden.
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

Standaard

Zo is het maar net Ruud. Ik heb het er wel voor over

Standaard voorbeeld

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wiend Bekijk Berichten
    Niet zo zeuren hoor....

Je weet dat het niet mag. Als je het dan toch doet, draag de gevolgen dan als een vent, accepteer die boete gewoon en betaal 'm gewoon.

Het is ook een beetje zielig om je kind erbij te betrekken. Lekker voorbeeld voor later.... Van wie moet hij anders leren dat er nou eenmaal regels zijn voor van alles en nog wat?
    sorry voor de late reactie, maar als iemand wat leert over het leven is het mijn mannetje.
    en je weet niet wat ik draag,dus neem aan dat ik weet waar ik t over heb..de vriendelijke groeten danny

Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten