Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 30

Onderwerp: bekeuring..

Standaard bekeuring..

Zo,de eerste boete voor verboden duinbezoek is binnen,sanctiebedrag niet bekend..
    De 2 mannen in t wit waren op zoek naar iemand anders,stikte van de wouten,maar vonden t toch nodig om vader[met kind van 6 bij me]een prent te geven omdat we bij kijkduin een tobroek een eindje hielpen om tevoorschijn te komen,die met t trapje en t rooie emmertje met beitel
    Ga uiteraard bezwaar maken..gr Danny

Standaard bekeuring

[Oom]agent heeft gebeld,35 euro .. .... ..

Standaard

Waren ze misschien naar mij op zoek ?
    Radioman - HBP - Der Funker

Standaard

Ach, 35 euro. Daar kan je alles op wagen. Gelukkig ben ik nog nooit aangehouden, terwijl ik al jaren van de paden af ga

Standaard

Pas geleden waren we bijna de sigaar. We hebben het op een lopen gezet en gelukkig niet gepakt. Dit was overigens wel 'snachts

Bunkerwilly = De duinkok der HBP =

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dannyz Bekijk Berichten
    Zo,de eerste boete voor verboden duinbezoek is binnen,sanctiebedrag niet bekend..
    De 2 mannen in t wit waren op zoek naar iemand anders,stikte van de wouten,maar vonden t toch nodig om vader[met kind van 6 bij me]een prent te geven omdat we bij kijkduin een tobroek een eindje hielpen om tevoorschijn te komen,die met t trapje en t rooie emmertje met beitel
    Ga uiteraard bezwaar maken..gr Danny
    Das toch een gelukkie Danny, Tegenwoordig is de andere kant van het prikkeldraad bekijken een dikke 60 euroos.

Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      imagesCABJGSCY.jpg
Bekeken:   212
Grootte:   11,4 KB
ID:        23225
    Klik op Afbeelding voor grotere versie

Naam:      imagesCAVRV931.jpg
Bekeken:   212
Grootte:   7,5 KB
ID:        23226
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

Standaard

Wees maar blij met die EUR 35. Als je hier in de USA op verboden terrein komt, met bordjes: No trespassing, violators will be shot, moet je niet raar opkijken als je met je voeten vooruit van het terrein afgedragen wordt, in een bodybag als ze het netjes doen.
    Wimkipedia - Je hoeft niet alles te weten als je maar weet waar je het vinden kan

Standaard bekeuring

Dan is t maar [mooi]dat we hier in nederland zitten,waar de bevolking hun schaarse geld via allerlei wegen uit de zak word geklopt..en ik snap heus wel dat de konijntjes gestoord worden,maar volgens mij hebben de dienders hier wel wat belangrijkers te doen,hadden ook een waarschuwing kunnen geven,zeker met een klein kind erbij..gr.

Standaard bekeuring wn 68h

Nu weer terug naar bunkers[aka fall-out shelters],die tobroek waar ik was is niet alleen,soort complexje,en aan gezien de mannen in t wit wisten te vertellen dat deze bunker al 6 keer open en dicht is geweest, iemand een foto-tekening? we gaan gewoon door!![met snipersuit]

Standaard

Tip: €35 is onder de vaste prijs van het boetebedrag die normaal €60 of meer is. En ontkennen dat je in verboden gebied was lukt ook niet, dus als ik deze prent kreeg dan rekende ik gauw €35 af voordat ze zich zouden bedenken.

Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten