Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 16 van de 16

Onderwerp: kuver 452b

Standaard 452b

Dannyz
    In w.n. 66 H.M. was in de buurt een tobroek type 65a gebouwd hierin stond een 5cm kwk.
    Ik denk dat jij gelijk hebt dat in de bedding die bij de kuver type 452b een 2cm stond.
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Standaard Re: kuver 452b

een 5cm kwk in een tobroek?... de wind en de slopers hebben ons wijzer gemaakt,en volgens mij was dr een vierkante bedding voor 2cm,misschien wel met van die mooie hulzenvangnetten!! ps,naast t pad,bij die stenen omhoog,is dat dr ook 1?..en hoop niet dat bij t vogelwijkstuk waar ze aan t rausuh zijn,ook niet een gangenstelsel enz wordt gesloopt..gr Danny (met goede.."historische"bedoelingen)....

Als een huls de waarheid verteld,stond er een 20mm!!!!@!

Dannyz
    Ik denk dat een vondst van een 2cm op die locatie genoeg bewijs is. Ik zal op de lijst kijken wat er gestaan heeft als ik die kan vinden. Maar het lijkt mij wel op die hoge top dat er een 2cm stond. Ik ga even zoeken voor jou.
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

zou leuk zijn,aangezien er niet veel meer van overblijft momenteel..loop er veel met gezin,en met een kleine die t verder gaat vertellen in de toekomst,geef ik m(en mezelf) graag een beeld bij t verhaal en de tekeningen!!,ps,wat gaan we zien bij t vogelwijkstuk??..kan ik misschien wat voor zijn, als we er lopen..thanx..

bedoel ik eigenlijk! voor die boeren die slopen in onze haagse grond!

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten