Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 17 van de 17

Onderwerp: V.F. Bunker?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dannyz Bekijk Berichten
    IS IEDEREEN INGEGRAVEN OF ZO??
    ps bunkerkoning je inbox zit vol...
    We zitten niet stil in ieder geval.
    Radioman - HBP - Der Funker

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dannyz Bekijk Berichten
    IS IEDEREEN INGEGRAVEN OF ZO??
    ps bunkerkoning je inbox zit vol...
    Hoi Danny. Ik denk dat je even geduld moet hebben. En zoals je weet zijn we beter in uitgraven dan in ingraven.
    Heeft iemand een tekening van een Kuver 452B voor Danny. Die heeft hij nodig voor zijn diorama.

Standaard

Hoi Willem en Danny,

Misschien staat hier wel iets in dat te gebruiken is?

Op de grens van de gemeente Rijswijk en Den Haag ligt een keten ...

De gestandaardiseerde bunkers (regelbau) zijn in drie groepen te verdelen, te weten: .... De bunker is een variant op de. Küver-type 452b bunker. Bij de ...
    www.bunkerfotos.nl/Overvoorde.pdf

Gr...Nicolaas

Standaard

Nicolaas, dat vind ik een mooi voorbeeld. Ik kon niet rechtstreeks de link openen, maar met de volgende link wel: http://www.google.nl/url?sa=t&source...Putkr-9IVpnWVw
    Danny, als je met je muis op de link gaat staan en dan via de rechtermuisknop dit aanklikt, kan je de pagina`s downloaden en opslaan op je computer. De V452B-variant staat op pagina 11. De site waar dit vanaf komt is mogelijk gemaakt door ons forumlid Remco de Goede, die voor de stichting NCBB complex Overvoorde beheert. Als je er wil kijken, dan zal je een mailtje naar hem moeten sturen, bijvoorbeeld via http://www.hbpbunkerforum.nl/member....Remco-de-Goede. Het is een interessant complex om te zien.
    Succes, Willem.

Standaard kuver

beste mensen die blijkbaar toch niet door de sint zijn meegenomen,bedankt voor de info.de 452 bestaat in een hoop uitvoeringen ben ik achter..deurtje hier,deurtje daar,raam hier/daar,scherfmuren lang/kort.. enz,enz.. ben begonnen,binnenkort wel een foto gr.Danny

Standaard Re: V.F. Bunker?

Kan het zijn dat deze bunker, vaag op de foto te zien. langs de vliet heeft gelegen of er nog ligt?

Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen 20140122_012937.jpg   20140122_012945.jpg  
    von Putte -HBP- Der Sanitäter

Standaard Re: V.F. Bunker?

Beste Ruud von putte ik weet wel dat er achter 1 van die stichtingshuizen langs de vliet daar achter in een weilandje nog wel een bouwwerk ligt daar ben ik vroeger keer tegen aangelopen toen ik tijdens de winter over de weilanden op het ijs ging aan de westvlietweg

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Labels voor dit Bericht

Bladwijzers

Forum Rechten