Pagina 21 van de 21 EersteEerste ... 11192021
Resultaten 201 tot 210 van de 210

Onderwerp: Hanne´s Bunkerboek 1964.

Standaard Hanne Graat.

Hallo Nico,
    Leuk filmpje, wat is er toch veel te vinden op internet!
    Ik kan me herinneren dat iedereen in die tijd instructies kreeg van de BB (bescherming bevolking) om bij een atoombom onder de trap te schuilen. Want in WO2 waren de trappen vaak blijven staan als het huis eromheen in puin lag.
    Uiterard waren mijn ouders niet zo naïef.
    M.vr.g

Standaard Hendrik Ploeger.

Handboek BB was in dat verband ook wel interessant.
    De oplossing voor radioactieve besmetting was om na een atoomaanval even lekker een bad te nemen. I
    k heb me altijd afgevraagd in hoeverre het realistisch is om te verwachten dat na "de bom" de waterleiding nog zou functioneren.

Standaard Eric van Velzen.

beste Hanne
    bedankt voor al je stukjes die ik met veel plezier heb gelezen.
    ik hoop dat je op dit forum blijft rondhangen en misschien nog af en toe een aanwijzing kan geven
    bedankt en groetjes eric

Standaard Hanne Graat.

Hoi Eric,
    Het plezier was ook aan mijn kant, graag gedaan dus.
    Heb zelf wel het gevoel dat er nog een vervolg moet komen in de een of andere vorm want er is nog veel te doen en uit te zoeken.
    Als het kan ga ik van de zomer weer eens mee op pad en naar bunkerdagen om een aantal van jullie life te ontmoeten.
    Bedankt allemaal voor de leuke reacties op mijn stukjes maar dit is dus geen goodbey want ik blijf actief op het forum.
    M.v.g.

Standaard Theo van der Winden.

Ha! Hanne,
    Ik zie nu pas je kranteknipsel over de bunker op landgoed Oosterbeek.
    Jammer dat je foto's op zijn.
    In ieder geval was het een enorme bijdrage, incl. je kaarten !
    Rene: Bestaat die bunker eigenlijk nog?
    Is dat niet een 625?
    Gr,
    T.

Standaard Bunkerkoning.

Hoi Theo,
    Het is inderdaad de 625 die ligt bij de dierenambulance op het terrein en bestaat nog steeds.

Standaard Bunkerkoning.

Hanne ik wil jou ook namens de HBP bedanken voor de mooie foto´s en tekeningen die jij gepost hebt op het forum.
    Jij heb met jou onderzoek toch een stuk geschiedenis vast gelegd van Den-Haag waar tot nog toe weinig of niets van bekend was de puzzel is nog niet compleet maar dat maakt de bunker hobby ook zo leuk er blijft altijd wat te onderzoeken.
    De HBP wil de bunkers die in Den-Haag gebouwd zijn allemaal op de site hebben dankzij jou bijdrage is er weer een stuk compleet nog bedankt dat ik de foto´s op de site mag gebruiken.
    De cijfers liegen er ook niet om nog nooit was het zo druk op het forum en de foto´s van jou zijn gemiddeld 459 keer per foto van het forum afgehaald.
    Ik hoop dat jij op het forum actief blijft .

Standaard Martijn van Puffelen.

Ook van mijn kant hartstikke bedankt hanne!
    Ik denk dat eigenlijk iedereen wel heeft genoten van je foto's!
    Groetjes martijn.

Lightbulb Lindoduin 1964

Onderstaande foto van een bunker op het Lindoduin uit 1964 kwam ik tegen op een ander forum. Deze foto moet in dezelfde periode zijn genomen als de foto's in 'Hanne's bunkerboek'.
    Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen Lindoduin 1964.jpg  

Pagina 21 van de 21 EersteEerste ... 11192021

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten