Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456
Resultaten 51 tot 60 van de 60

Onderwerp: Fliegerhorst Leeuwarden

Standaard Re: Fliegerhorst Leeuwarden

Toch leuk om te horen dat de Atlantikwall 72 jaar na dato nog steeds wordt uitgebouwd door een stel Hagenezen .
    Goed werk mannen ! waar de Duitsers zijn gestopt gaan jullie doodleuk verder.
    Als het bier uit de kraan kwam als water, hadden we elke dag een kater

Das een mooie aanwinst komt ie bij Ruud in de tuin????

Stijfmans

De rit was ook een enorm spetakel. Eeen dikke tobruk op de vrachtwagen van Hatral. Een hele zware klus met veel lef om met 40000 kilo op je wagen ,mee te nemen. 200 km lang. Maar na heel veel meten en berekenen was de wagen qua
    hoogte balans paraat om de weg in te zetten. De trap ging op de tweede wagen.

Bijgevoegde miniaturen Bijgevoegde miniaturen de rit (1).jpeg   de rit (4).jpeg   de rit (5).jpeg   de rit (6).jpeg   de rit (9).jpeg  

de rit (10).jpeg   de rit (12).jpeg   de rit (13).jpeg  
    Laatst gewijzigd door von putte; 25-08-17 om 14:52.
    von Putte -HBP- Der Sanit├Ąter

Wat een bazen zijn jullie toch... ff een Tobroekie oppikken haha. Ik vraag me alleen af om welke het precies gaat, lijkt me 1 bij de ingang van de basis?

Gaaf verhaal Ruud. Er komt weer wat beweging op het forum. Het lijkt wel of de oude tijden herleven.

Hoe staat het trouwens een nieuw onderkomen voor de HBP. Het laatste dat ik op dat gebied hoorde was dat jullie de bunker bij de haven moesten verlaten en dat de gemeente heel labbekakkerig niet mee wilde werken aan vervangende ruimte. Dat kon ik nog wel volgen op het Nederlandse/Haagse nieuws.

Doe de groeten aan alle bekenden. Ik volg nog steeds trouw het wel en wee op het forum alhoewel dat aardig aan het instorten is.
    Wimkipedia - Je hoeft niet alles te weten als je maar weet waar je het vinden kan

Dit is niet de bunker bij de weg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Octa Bekijk Berichten
    Wat een bazen zijn jullie toch... ff een Tobroekie oppikken haha. Ik vraag me alleen af om welke het precies gaat, lijkt me 1 bij de ingang van de basis?
    http://www.haagsebunkerploeg.nl
    no1 likes us, we dont care, the HBP is everywhere

Hoi Wim,

Dit is de topic Fliegerhorst Leeuwarden. Maar ff dit..

Ja Wim, de gemeente den haag heeft ons duidelijk op een hele gemene manier weg gestuurd. Wij hoopte dat hun alle beloftes die ze hadden waar zouden maken.
    Nooit geweten dat een gemeente waar je je belastinggeld aan afgeeft zo gemeen en oneerlijk kan zijn.

Wel geld en bunkers voor n andere stichting maar geen bunker en geen duppie voor ons. maar we geven niet op we blijven zoeken voor een mooie locatie.

Ja we missen onze Hans de gangmaker op het forum.
    von Putte -HBP- Der Sanit├Ąter

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WR1944 Bekijk Berichten
    Gaaf verhaal Ruud. Er komt weer wat beweging op het forum. Het lijkt wel of de oude tijden herleven.

Hoe staat het trouwens een nieuw onderkomen voor de HBP. Het laatste dat ik op dat gebied hoorde was dat jullie de bunker bij de haven moesten verlaten en dat de gemeente heel labbekakkerig niet mee wilde werken aan vervangende ruimte. Dat kon ik nog wel volgen op het Nederlandse/Haagse nieuws.

Doe de groeten aan alle bekenden. Ik volg nog steeds trouw het wel en wee op het forum alhoewel dat aardig aan het instorten is.
    Forums zijn overgenomen door Facebook.Iedereen plaatst daar zijn berichten.In het afgesloten gedeelte dus...constant updates 24/7 gaat het belletje een kattebelletje gelijk.En eenmaal geplaatst op het afgesloten gedeelte van de facebookgroep...wie neemt dan de moeite op het nogmaals te plaatsen op het forum ?
    Zonder Facebook-profiel ben je verdacht

22/08/2012 om 105 door (nm) | Bron: jobat.be

Tweet
    Delen

Mail Print

Foto: jobat.be Wie vandaag – in tegenstelling tot bijna 1 miljard mensen – geen Facebook-profiel heeft, maakt zich zo verdacht bij anderen en kan zelfs als mogelijke misdadiger worden beschouwd. Dat staat in een artikel van het Duitse dagblad Der Tagesspiegel.
    In het artikel verkondigt een Duitse psycholoog dat massamoordenaars Anders Breivik en James Holmes, de schutter die twaalf mensen doodschoot tijdens de Amerikaanse BatmanpremiŔre in Aurora, niet terug te vinden waren op Facebook. Anders Breivik had wÚl een Facebook-profiel, maar maakte het pas aan enkele dagen voor de aanslagen in Oslo en op het eiland Utoya. Volgens de expert kan de afwezigheid van een Facebook-profiel erop wijzen dat men te maken heeft met iemand die niet over een ‘gezond sociaal netwerk’ beschikt en dus misschien wel … een massamoordenaar is.
    Beetje (serieus) kort door de bocht, vinden wij, maar toch roepen mensen zonder een Facebook-account alsmaar meer vragen op.Facebook is vandaag immers zo ge´ntegreerd in ons dagelijkse leven dat er wel iets mis moet zijn met diegenen die deze sociale netwerksite bewust afwijzen.
    Iemand die geen Facebook-profiel heeft, moet toch iets verbergen, niet? Of heeft de persoon in kwestie misschien bewust zijn profiel verwijderd omdat er te veel bezwarend materiaal opstond? Kortom, geen Facebook-account hebben, maakt je verdacht en doorbreekt de vanzelfsprekendheid dat iedereen tegenwoordig wÚl een profiel op het sociale netwerk heeft.
    Laatst gewijzigd door wolfzang; 01-10-17 om 17:21.

'Geen Facebook hebben is verdacht'.

D. Hoogland
    07 augustus 2012 - 12:29 Facebook is zo'n wijdverspreid fenomeen dat juist gÚÚn account hebben op de populaire social media website als verdacht kan worden aangemerkt, zo schrijft het Duitse magazine Der Tagesspiegel.
    Het Duitse blad schrijft dat zowel de Noorse massamoordenaar Anders Breivik, als de Colorado-shooter James Holmes, geen Facebook-accounts hadden. Beide psychopaten waren amper traceerbaar actief op het internet en lieten hier dan ook geen sporen na. Een Duitse psycholoog noemt het een teken van het hebben van een 'gezond sociaal netwerk' als iemand een Facebook-account heeft. Een uitzondering moet gemaakt worden voor de oudere generatie, zo schrijft het blad. Deze is niet opgegroeid met social media en is daarom wat terughoudend met het aanmaken van een profiel. Forbes stelde een maand geleden dat werkgevers het verdacht vinden als een sollicitant niet terug te vinden is op Facebook.

Vliegen naar VS zonder Facebook? Dat is verdacht

ESTA-formulier krijgt vraag om je social media-accounts.
    Een nieuw plan gaat reizigers naar de VS uit onder meer Nederland vragen om social media-accounts. Je wachtwoord hoef je niet af te geven, maar een adres of twitterhandle zijn meer dan welkom.

Henk-Jan Buist

Nieuws
    27 juni 2016

Delen

• 16
    • 11
    • 3

• 5 Reacties
    • Bewaren

De Amerikaanse douane wil dat passagiers uit ESTA-landen binnenkort informatie geven over hun social media-activiteiten. ESTA-deelnemers zijn 38 landen, waaronder Nederland, waarvan de ingezetenen een formulier in kunnen vullen in plaats van een hele VISA-aanvraag behandelen voor ze een bezoek korter dan drie maanden brengen.
    Een nieuw veld op het ESTA-formulier zou reizigers de mogelijkheid geven om het adres van een social media-account of handle te geven. Niet verplicht, natuurlijk, maar waarom zou je dat niet invullen? De douane denkt zijn werk beter te kunnen uitvoeren als het meer informatie over de contacten van passagiers heeft.
    Beter inzicht

"Het verzamelen van social media-data verbetert het bestaande onderzoeksproces en geeft Homeland Security beter inzicht in mogelijk boosaardige activiteiten en connecties door een aanvullende tool te geven waar analisten en onderzoekers de zaak beter mee kunnen analyseren en onderzoeken", zo staat er te lezen in het voorstel.
    De komende 56 dagen kunnen mensen het voorstel van schriftelijk commentaar voorzien - met de ouderwetse post naar een kantoor in DC, niet via een e-mail.

Pagina 6 van de 6 EersteEerste ... 456

Onderwerp Informatie

Gebruikers die zit Onderwerp aan het lezen zijn

Er zijn momenteel 1 gebruikers dit onderwerp aan het lezen. (0 leden en 1 gasten)

Bladwijzers

Forum Rechten